SULTEN!

Gollemor

Forumet er livet
VIP
MEn hva vil jeg ha?
Eneste jeg kkommer på, er loff med leverpostei. Og så har jeg kjempelyst på stekt spagetti med hermetiske erter[:o]
Normalt.

Hva spiser dere når magen er helt tom, og det ikke har vært noe der på en stund, og alt har kommet opp.

sjokolade[:-]

Fiskepudding med smeltet smør og ris til.
Det er det dyrlegen anbefalte bikkja mi da han var tom i magen etter en infeksjon[:D].
Unngå sterk og krydret mat , gi magen noe "rolig " og lett først ,så kan du øke på etterhvert. Lykke til!

Sjokolade skal jeg hvert fall IKKE ha[:'(][:'(][:'(]
Det ble loffskiver med leverpostei[:)]

Men fikk kjempelyst på fiskepudding!

Loff med leverpostei fikk jeg alltid som første måltid etter omgangssyken[:)] Det er ganske mildt for magen[:)]

ORIGINAL: Qualitas

Loff med leverpostei fikk jeg alltid som første måltid etter omgangssyken[:)] Det er ganske mildt for magen[:)]

[:)][:)]
og død cola[:)]

ORIGINAL: Gollemor

ORIGINAL: Qualitas

[:)][:)]
og død cola[:)]

jaa, det fikk jeg å[:)] og da jeg var kjempe liten husker jeg at jeg fikk blåbærsaft... skulle vist også være bra[:)]

ORIGINAL: Lissyjane

Blåbærsaft og hveteboller er bra for magen[:)]

om-nom-nom!!!

Hurra! jeg har hveteboller i frysern, og min selvutnevnte pleier for kvelden kan ta seg en tur på butikken og skaffe blåbærsaft <3

ORIGINAL: Gollemor

Blåbærsaft og hveteboller er bra for magen[:)]

om-nom-nom!!!

Hurra! jeg har hveteboller i frysern, og min selvutnevnte pleier for kvelden kan ta seg en tur på butikken og skaffe blåbærsaft <3

Så deilig[:D] Husk å drikk små slurker selv om du bare vil drikke hele flasken[8D]

små slurker veldig, veldig ofte..?[8D]
Hehe!

Back
Topp