Sulten???

Linka

Gift med forumet
Er det flere som meg der ute?? Som blir kjempefort sultne igjen?? Jeg er sikker på at jeg kunne spist en gang om natta til og med. Spiser frokost og middag, men må ha noe til kvelds også. Ellers er jeg død om morgenen.
Prøver og begrense meg litt, men noen ganger om dagen må jeg ha et lite mellom måltid.

Klem

Skal jo helst ha minst 4 måltider om dagen..
Jeg er iallefall mye oftere sulten enn mannen min er[8|]

Har hatt spiseforstyrrelser tidligere jeg så sulten har vært så som så,føler vel egentlig ikke at jeg får i meg nok mat,men kjæresten sier jeg spiser godt. Siser frokost,middag,kvelds og så blir det endel snop iløpet av dagen!!!

Jeg har ikke hatt diagnostiserte spiseforstyrrelser, men har hatt et usunnt forhold til mat i mange år.. Men føles lettere å spise riktig nå som jeg skal spise for en liten baby også[8|]

Ikke rart du er sulten!!!! Frokost, lunsj, middag og kvelds, takk! Det hender jeg hopper over kveldsmaten - spiser så mye til middag.... [8D] tenk på lille krabaten inni der som lever på deg, han/hun trenger jevn tilførsel av næring.
Dette hørtes lite ut......

Sulten ja[:)][:)], det er ikke morro når man nettopp har sittet å spist en mengde mat til middag og det går 10 minutter også er jeg sulten igjen[&:] Merker nesten ikke at en har spist. prøver å få i meg 3 måltider om dagen, jeg pleier ikke spise mer enn frokost og middag...blir for lite.

Uff da! Sååååå galt har det heldigvis ikke vært med meg, jeg var heller litt sulten hele tiden, og spiste titt og ofte. Men det var i de første 3 månedene - var livredd for å bli kvalm! [:)]

Vi har jo egentlig en veldig god grunn til å legge på oss litt nå, så jeg spiser det jeg vil, selv om jeg er alt for tung i utgangspunktet. De skal jo av igjen.... [&:]

Jeg klarer ikke å la være å spise heller, for da blir jeg skikkelig uvel. Må ha det!!![:D][:D]

Også er det de flotte marsipangrisene med sjokolade på som ligger så fint å roper når jeg er å handler da... Viljestyrke er noe dritt [;)]

Hmmmmmm jeg har visst spist noen pakker med marsipanpølser jeg også.... Æsj skitt i, det skal jo av igjen! Og det er jo jul bare 1 gang i året! Og vi er vel stort sett også bare gravide 1 gang i året!!!!!! [8D] nei la det stå til! Prøver å begrense meg bittebittebittelitt - har gått fint til nå. Men vil jeg ha noe, ja så spiser jeg det!!!!! [:)]

Jeg blir veldig fort sulten igjen men det er for jeg ikke klarer å spise så mye når jeg spiser mat. Magesekken er klemt flat så jeg har det sånn at maten blir liggende igjen i spiserører og må vente på at det skal bli plass nede i magesekken.

har vært ulten ja... tenkte på akkurat det i går kveld, at merkelig koffor æ er sulten iett, men spiser mye mindre per gangen enn før. forbenninga blir vell litt raskere, tror æ... men blir så voldsom sugen på søtt på kvelden. nu spiser æ kokesjokolade fordi æ vant ingenting annet [;)]

Er jo greit at man skal spise, men jeg har lagt på meg 22 kg og prøver og begrense det litt da. Kjedelig når jeg ikke lengere greier og stå opp av senga uten at det gjør vondt i bekkenet. Tror ikke at masse kg er bra for det heller.
Klem

Back
Topp