sulten

x1xlille_jenta87

Elsker forumet
er sulten jeg, så vet jeg ikke hva jeg skal lage. er hjemme aleine med jenta mi så jeg kan ikke lage noe som tar altfor lang tid..
er det noen som har noen forslag eller? er veldig sulten her jeg sitter [&o]
klem [:)]

Spørs jo hva du har og lage av..Jeg har nettopp spist grandiosa[:)] Er nam det! Og tar ikke lang tid.

har det meste men ikke pizza [&o] åå nam nam fløtegratinerte poteter høres utrolig godt ut da [:)] men det tar vel altfor lang tid [&o]

Toast er godt og enkelt [:)] Har akkurat spist hjemmelaget pizza, og er METT!!! he he

mmm ja toast har jeg lyst på nam nam [:D] takk for svar [:)] hehe ja hjemme laget pizza er jo ebn av de beste middagene man kan lage [:D] nam nam mmm får utrolig mye vann i munnen her [:D]

ja [:D] nam nam det var godt toast [:D] og nå får lille snuppa mat [:D] men hun må vel holde seg til melka hun [;)]

Er vel ikke noe lurt å prøve å gi henne toast kanskje!! he he. Bra du ble mett og god da [:D]

he he nei det er vel noe jeg ikke burde satse på nei [;)] [:)]god og mett [:)]

he he ja det er jo sant [:D] he he ja det er nok værre med mammaen ja [&:]

Måtte bare si at makaroni med ost er nam oxo[:D]

nam nam det fikk jeg lyst på nå [;)] jeg er jo egentlig ikke sulten nå da,, men men får vel lage meg det etter jeg har lagt snuppa til å sove [:)] nam nam takk for tipset anni87[:)]

Back
Topp