Sulten på morgenen?

Julemamma

Flørter med forumet
Emilie spiser veldig lite på morgenen. Slik har det alltid vært. Er ikke sulten i det hele tatt. Spiser en gang pr natt. Hvordan er det med dere andre? Det er jo melk i fleng, så litt kjedelig at hun ikke er interessert i frokost..
 
Emma suger litt pupp av meg, så en posjon med grøt og en flaske med 150ml etter det... Men så spiser hun ikke før langt ut på dagen igjen...
 
Har ikke noen problemer med spisinga her heller.Spiser (dier)et måltid før vi står opp,og etter at vi har stelt oss,og jeg har spist frokost selv,så vil hun ha en pupp til!   [:D]
 
Lucas er heller ikke så glad i mat på morgenen. Han spiser og en gang pr natt.
 
 
Nora får en gang på natten.. og på morgningen igjen ca i 7-8 tiden.. da ligger hun i min seng og drikker..så blir mye kos samtidig.. men drikker litt... men ikke kjempe sulten!
 
 
 
Emma er heller ikke glad i frokost spiser litt grøt og drikker 180 ml mme. Og hun spiser ikke på natten, hun spiser 19.30 på kvelden og frokost kl 08- 08.30, så ville tro hun var skrubbsulten men men....Spiser godt med kveldsmat da, en stor porsjon grøt og 180 ml mme [:D][:D]
 
Han er ikke skrubbsulten på morran, men han spiser en stor porsjon grøt.
 
han våkner i 5 tida, og da gir jeg han tyggeleken og han ligger og koser seg og prater litt til seg selv, av og til så sovner han igjen, vist ikke så begynner han og suttre litt i 6 tiden, jeg bruker og drøye det til tidligst halv 7, da står vi opp, skifte bleie og har på klær, så får han sitte i stolen sin og se bananer i pyjamas, menst jeg plukker ut av oppvaskmaskinen og setter på kaffe og smører et par skiver til meg selv, så lager jeg grøten til han, en våt klut og henter en smikke. Så får han komme inn på kjøkkenet og får sitte i stolen sin, så spiser vi sammen.
 
Jeg rekker og spise selv inn i mellom, får når pappan kommer opp og ordner seg med niste og kaffe til jobben, så er det mer spennede og følge med på hva han gjør en og spise grøt.[:D]
 
På denne tiden ,så er han  ikke sutrete og han maser ikke på mat, men hele porsjonen går ned også er det 2-3 super med melk før han sovner og sover 1-3 timer.
 
Back
Topp