Sulten om natten?

En tråd i 'Juli 2017' startet av Morzar, 22 Okt 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Morzar Flørter med forumet

Hei er det flere som blir sultne om natten? Nå flere netter på rad så våkner jeg om natten og er skrubbsulten, må spise noe. Er red for Å legge på meg :( har enda ikke gått de 5kg fra siste svangerskap.

2. Lille prikk Betatt av forumet Sommerfuglene 2017

Hei ! Er alltid sulten :) nå er klokka 4 på natta , å er sulten , få opp å drikk to glass vann , det hjelper litt :)

• Liker Liker x 1
  3. Morzar Flørter med forumet

Jg var også oppe flere ganger om natten spiste kjeks :)

• Liker Liker x 1
  4. SnuppaogLillebror Forumet er livet

Kjente litt på den følelsen når jeg våkna i natt, håper det gir seg:p

• Liker Liker x 1
  5. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Nei men jeg er skrubb sulten om morran :) Pleier å måtte tvinge i frokost men jeg hiver meg over maten hehe :)

• Liker Liker x 1
  6. Lambi`83 Forumet er livet Septemberlykke 2015 Sommerfuglene 2017

Dette slet jeg med forrige svangerskap. Fant ut at jeg måtte spise ordentlig kveldsmat rett før jeg la meg, hvis ikke ble det en lang natt... :)

• Liker Liker x 1
  7. Nunnemor Forelsket i forumet

Jeg er sulten hele tida nå.... og jeg har altfor mange kilo, så jeg må passe meg veldig! Jeg er en av de som ikke bør noe særlig opp i vekt. Så jeg har nøye planlagt sunne mellommåltider og prøver å drikke vann for å stagge sulten!

8. Tust Elsker forumet

Samme her....

9. Nunnemor Forelsket i forumet

Godt at vi er flere! Jeg spiste meg stappmett på middag for mindre enn tre timer siden, har vært skrubbsulten i en time nå! Haha, dette kan bli en utfordring :p

10. Tust Elsker forumet

Meg å....dytta i meg 2 klementiner og en kopp te nå:cool:

• Liker Liker x 1
  11. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Jeg fantaserer om chili cheese! Hehehe spiste nettportal to knekkebrød men hjalp ikke noe hehe

• Liker Liker x 2
  12. Nunnemor Forelsket i forumet

Vi får være standhaftige og prøve å stå i mot fristelsen til å spise hele tiden! :) Håper det blir litt bedre etterhvert :)

13. SnuppaogLillebror Forumet er livet

Natta går greit, det er verre med dagen... må ha noe å spise hver 2. Time for å ikke bli kvalm..

14. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Ja herlighet kan ikke frotse heller :)

Del denne siden