Sulten om natta!!!

MarteK

Prøverørsgravid og lykkelig❤️
Er det bare jeg som er ekstremt sulten midt på natta? Magen min har sunket veldig siste uka og hodet er festet for lenge siden, så tisser som en helt for tiden. Våkner tre ganger hver natt for å tisse og nå siste to nettene har jeg ikke fått sove igjen på grunn av at jeg har vært såå sulten! I natt måtte jeg spise et par mandariner for jeg ble kvalm av hele sulten. Tungvint å legge seg til nattmatvaner også :-D er forresten 36+5. Andre sultne nattevandrere her?;D

Hehe, alt man skal gjennom. Jeg registrerer ikke sult om natten når jeg våkner for å tisse, men er kjempe sulten når jeg våkner i 6tiden for tissetokt nr.x . Pleier som regel ikke klare sove igjen da. Til vanlig kjenner jeg aldri sult om morgenen, ikke før i 10tiden. :p

Kjenner meg godt igjen :-)

Ikke alltid jeg er oppe for å tisse på natta men hender jo ;) hender ofte jeg ikke får sove igjen om jeg våkner sånn ca 4-5.... Blir gjerne liggende våken 1-3 timer.... I mellomtida må jeg som regel opp å spise litt..... Spiser mindre enn jeg pleier på kveldene pga lite plass i magen så da blir jeg fortere sulten....

Er nå 38+2 og husker ikke å lenge jeg har holdt på med nattspising.... Hodet har vært festet i over tre uker.. Blir som regel en liten yoghurt, frukt eller noen kjeks. Avhengig av hva som er i hus :-)

Jeg spiser 1-2 ganger om natta og har gjort det i noen uker nå :p

Så godt å høre at det ikke er bare meg ;-) Jeg får ha noe lite og lettvint som ikke bråker for mye som jeg kan lure i meg om det blir for ille i nettene fremover da :-) Umulig å sove skrubbsulten hvertfall...

Spiller ingen rolle når det er.. alltid sulten :p

Ikke sulten. Men har våknet tørst noen netter nå.

Er det bare jeg som er ekstremt sulten midt på natta? Magen min har sunket veldig siste uka og hodet er festet for lenge siden, så tisser som en helt for tiden. Våkner tre ganger hver natt for å tisse og nå siste to nettene har jeg ikke fått sove igjen på grunn av at jeg har vært såå sulten! I natt måtte jeg spise et par mandariner for jeg ble kvalm av hele sulten. Tungvint å legge seg til nattmatvaner også :-D er forresten 36+5. Andre sultne nattevandrere her?;D

Japp. Hodet har vært festet i 3 uker og jeg må på do minst 3 ganger i løpet av natta. Når jeg er på do rundt kl 3 så blir jeg sååååå sulten. Kan spise nesten hva som helst da :D men nykokt makaroni med ketchup ser ut til å bli en liten favoritt. Håpløst ;) er 38+3 i dag.

Ikke sulten om natta, bare 3-4 ganger på do og halsbrann :( veldig tørst. Men drikker jeg mer enn to slurker vann gulper jeg det bare opp

Ikke sulten om natta, bare 3-4 ganger på do og halsbrann :( veldig tørst. Men drikker jeg mer enn to slurker vann gulper jeg det bare opp
Samme her! Sjangler rundt som en full mann for å gå på do minst annenhver time. Og innom kjøleskapet for en slurk melk for å døyve halsbrannen.

Samme her! Sjangler rundt som en full mann for å gå på do minst annenhver time. Og innom kjøleskapet for en slurk melk for å døyve halsbrannen.

Sjokomelka fra Q meieriene, sipper direkte fra kartongen.

Fy søren som jeg gleder meg til å helle nedpå med et glass iskaldt vann uten å angre 5 min etterpå!

Japp. Hodet har vært festet i 3 uker og jeg må på do minst 3 ganger i løpet av natta. Når jeg er på do rundt kl 3 så blir jeg sååååå sulten. Kan spise nesten hva som helst da :D men nykokt makaroni med ketchup ser ut til å bli en liten favoritt. Håpløst ;) er 38+3 i dag.

Det er når jeg har våknet rundt tre jeg har blitt sulten også... Skal prøve å spise litt rett før jeg legger meg idag, kanskje jeg holder ut til frokost før jobb imorgen klokka sju.. Blir tunge dager på jobb hvis jeg skal opp å lage meg mat å være så mye våken hver natt! Så mange rare småting vi kommer borti som gravid som jeg aldri har tenkt over før ;-)

Du gjør deg virkelig flid ut av maten.., koking orker jeg ikke begynne med..... ;)

Jeg har vært sulten om natta hele svangerskapet. Får ikke sovna igjen, så bruker å ha et eple ved siden av senga :p

Back
Topp