Sulten og kvalm

sørlandsbaby

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
I dag har jeg blitt så utrolig klein hvis jeg blir sulten:-(
Nå måtte jeg bare legge meg, spiste jo kvelds for et par timer siden, og vil jo ikke trykke i meg enda en kveldsmat;-)

Flere?
 
Jaaaa!! Hater det. Er veldig dårlig på å spise ofte, så kvalmen får sneket seg frem. Kveldsmat nå her, så senga ;-) har funnet ut at å spise rett før jeg legger meg er best.
 
Diska til noe digg mat fra rester i kjøleskapet til meg å mannen! :)
Luksus å være gravid å sleppe all kcal telling i 9mnd!
Hehe mjaa! Kan bli straffa :eek: jeg ble heldigvis ikke det sist, men tørr ikke leve bekymringsløst nå. Har hørt om de som går rett inn i buksene etter første sv.skap, men sliter med å bli kvitt mange kilo i andre.. og jeg hadde allerede planer om slanking nå før jeg ble gravid :rolleyes: meeen vi må ha lov å kose oss litt ekstra syns jeg ;-)
 
Prøver å spise så ofte jeg kan men ikke enkelt når en blir kvalm av tanken på det meste og ingenting frister..blæh..vann er liksom det eneste som "funker" her
 
I dag ble det ritz på sengekanten etter å ha stelt jentene litt brekker meg når det bare plutselig blir galt:-(
 
Hehe mjaa! Kan bli straffa :eek: jeg ble heldigvis ikke det sist, men tørr ikke leve bekymringsløst nå. Har hørt om de som går rett inn i buksene etter første sv.skap, men sliter med å bli kvitt mange kilo i andre.. og jeg hadde allerede planer om slanking nå før jeg ble gravid :rolleyes: meeen vi må ha lov å kose oss litt ekstra syns jeg ;-)

Har nokk av tid å slanke meg på tenker jeg...
Gikk ned 15kg etter sist svangerskap (etter MYE hardt arbeid og strengt kosthold)
Ikke mye dans på roser..
Syns at jeg fortjener å kose meg, når jeg ruger, men alt med måte :p
 
Sliter med kvalme OG sult samtidig. Haha, satt og spiste middag her forleden og klaget til mannen mens jeg gaflet i meg mat "Åååh, jeg er så kvaaaalm, men samtidig så suuulten!!"
 
Sliter med kvalme OG sult samtidig. Haha, satt og spiste middag her forleden og klaget til mannen mens jeg gaflet i meg mat "Åååh, jeg er så kvaaaalm, men samtidig så suuulten!!"

Hehe...som jeg skulle ha skrive det selv. :)
 
Sliter med kvalme OG sult samtidig. Haha, satt og spiste middag her forleden og klaget til mannen mens jeg gaflet i meg mat "Åååh, jeg er så kvaaaalm, men samtidig så suuulten!!"
Det gjorde jeg nå nettopp.. og det blir verre når jeg overspiser.. og det klarte jeg jo ikke å la være! Får takke meg selv for kveldens kvalme :p
 
Back
Topp