Sulten konstant!!!

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Selvom jeg i perioder er plaget av kvalme, så er jeg sulten nesten hele tiden. Jeg spiser til vanlig ikke så mye, men nå kan jeg spise mye uten å være mett, og har veldig lyst på både frukt, is og mat konstant. Blir mer uvel og kvalm hvis jeg ikke spiser også. Kan ikke huske det var sånn i mitt første svangerskap. Andre som kjenner seg igjen? Kommer til å bli skikkelig tjukk fortsetter det sånn!

Jeg er sånn i hvert svangerskap. Sulten hele tiden, og det eneste som hjelper på kvalmen er å putte enda mer mat i munnen. Jeg sliter med å spise nok når jeg ammer, så jeg er glad for hver kg jeg greier å legge på meg nå. Denne matlysten ville vært krise hvis jeg skulle prøve å begrense vektoppgangen.

Jeg er til tider litt sånn jeg også.... og jeg må forsøke å begrense..trenger ikke flere kilo på kroppen gitt.

Jeg fråtser, og kan ikke få nok mat. Tenker på mat heletiden, selv når jeg spiser kan jeg drømme meg bort til neste måltid.

Ikke har jeg vært plaget av kvalme/oppkast heller, så kommer til å gå ekstremt mye opp i vekt...

Forrige svangerskap gikk jeg fra 57 til 97 kilo. Dagen etter at jeg hadde født veide jeg 62 kg og gikk ned til 55 når jeg ammet. Så kanskje jeg ikke skal bekymre meg så mye for kiloene fordi jeg mister de under ammingen?

Hadde det sånn i mitt første svangerskap..trodde jeg skulle bli gal! Gikk over når jeg passerte 13 uker

I know the feeling! Får håpe det går over etterhvert....

Samme her også, er sulten hele tiden. Metthetsfølelse eksisterer ikke:P Blir spennende å se hvordan dette skal gå:P

Jeg er sånn også. Litt frustrerende, men det er bedre enn konstant kvalme.. Sist roet det seg når svangerskapet var halvgått, heldigvis ;-)

Joda, er på en måte sånn her og. Siden mens jeg spiser og i ca 20-30 min etter det er jeg ikke kvalm. Ergo må jeg spise hver halvtime :-/ Vektnåla går oppover den da.

Samme her; føler meg aldri mett, men ikke skikkelig sulten heller - mest uvel og kvalm. Og det hjelper å spise, ergo dytter jeg inn ett eller annet OFTE! Mannen bare rister på hodet av meg... :joyful:
Men siden jeg synes alt jeg før likte smaker blæh (som brus, sjokolade, snacks...) så har jeg heller gått ned noen kilo. Og godt er det, for her er det nok å ta av fra før :p

Jeg er sånn hele tiden... Har gått opp 3,5 kg desverre... Er i uke 11 nå... Begynner å bli litt bedre...

Back
Topp