Sulten hele tiden.

ranveigl

Forelsket i forumet
Blir skremt av meg selv, er i uke 9 fra imårra av og matlysten ser ikke ut til å noen ende ta. Jeg vil ha mat hele tiden, og hva som helst egentlig. Flere som har det sånn? Og ikke er det bare bare å begrense seg. Men imårra blir det koking av flere porsjoner lapskaus, da er det i det minste sunt og ikke fult så mange kalorier som andre mer lettvindte løsninger :)

Så lenge jeg ikke er kvalm er det sånn.. Har lyst på mat eller noe godt hele tiden! Mn MÅ prøve å begrense mat inntake mitt. La på meg alt for mye i forige svangerskap, noe som har vært strevsom å få av igjen..[:-]

Det varierer så med meg.. Noen dager kan jeg spise og spise.. Problemet er at jeg først kjenner hvor mett jeg er etter at jeg er ferdig, og da er jeg stapp mett. Holder på å sprenge... det er kjempe ubehagelig.
Men så i dag, har jeg blitt mett med en gang. Fikk så vidt i meg en skive til frokost..

Jeg er masse sulten... spis frukt og sånt... Så får du fylt opp magen uten at det er så voldsomt mye rart du spiser bare for å dempe sulten. Kjøp inn epler, banan og masse godt sånn. Kutt opp og sett i skål i kjøleskapet så er det bare å hente fram når du har lyst på noe å tygge på. [:D]

Back
Topp