Sulten hele tiden

Malloo

Betatt av forumet
Er bare 4+5, men blir så sulten hele tiden, er det fler som har det sånn? Vil liksom ikke spise så sykt mye hele tiden å legge på meg masse extra enn det jeg skal! Haha :dance008

Mhm lyder kjent. Spiser innimellom ganske så godt og fysen på noe stadig vekk..

Jaaa :arghh: og noe jeg har lyst på hver eneste kveld er en cheeseburger (eller 5) fra mc Donalds :laughing002 blir heller aldri mett, og får en vond sulthetsfølelse i magen 1 time etter måltid. Blir litt nøtter som mellommåltid ofte :happy:

Jaaa :arghh: og noe jeg har lyst på hver eneste kveld er en cheeseburger (eller 5) fra mc Donalds :laughing002 blir heller aldri mett, og får en vond sulthetsfølelse i magen 1 time etter måltid. Blir litt nøtter som mellommåltid ofte :happy:
Får begynne å kjøpe meg litt frukt og nøtter da kanskje, så det ikke blir altfor mye hele tiden haha:laughing002:laughing002

Fort sulten, fort mett- fort kvalm om jeg blir sulten ... men blir jo fort sulten pga blir så fort mett... ergo mye kvalm... føler ikke jeg gjør annet enn å småspise! Helt ulikt meg. Levde på kaffi første del av dagen ..huff

Fort sulten, men og fort mett. Skikkelig sulhetsfølelse i magen stadig vekk, men vet aldri hva jeg har lyst på :p Kvalmen har ikke kommet og tatt meg enda. Regner med det blir litt annerledes om det skjer.

Her merkes det også til ulvehunger. Kan ha spist for en time siden og merke sulten allerede. Nesten så jeg begynner å lure på om det er tvillinger:hilarious: Håper det gir seg etterhvert.

Back
Topp