Sulten hele tiden?

Klaramor

Elsker forumet
Rart, men magen er blitt stor og jeg er fortsatt like sulten som jeg var i starten av graviditeten! Blir liksom aldri helt mett jeg.. Og blir skikkelig uvel om jeg ikke får i meg maten til riktig tid. Flere som har det sånn??

Rart, men magen er blitt stor og jeg er fortsatt like sulten som jeg var i starten av graviditeten! Blir liksom aldri helt mett jeg.. Og blir skikkelig uvel om jeg ikke får i meg maten til riktig tid. Flere som har det sånn??
Jeg føler også jeg bare kan spise og spise! Blir også uvel om maten ikke blir spist til rett tid..

Jeg har samme problem, men på toppen av det har jeg minimage ( gastricsleeve for 2,5 år siden, klarer ennå ikke å spise opp en barnemeny). Jeg er enten kvalm fordi jeg er tom i magen eller kvalm fordi jeg er full i magen :-( og sulten er jeg uansett.

Jeg har samme problem, men på toppen av det har jeg minimage ( gastricsleeve for 2,5 år siden, klarer ennå ikke å spise opp en barnemeny). Jeg er enten kvalm fordi jeg er tom i magen eller kvalm fordi jeg er full i magen :-( og sulten er jeg uansett.
Slitsomt altså! Føler meg uggen hel tiden selv... Blir kvalm av det! Begynner å bli lei av det!

Her er det litt opp og ned fra dag til dag. :/ Enkelte dager småspiser jeg hele tiden, men blir aldri mett, og andre dager blir det med to-tre måltider per dag...

Her er det litt opp og ned fra dag til dag. :/ Enkelte dager småspiser jeg hele tiden, men blir aldri mett, og andre dager blir det med to-tre måltider per dag...

signerer denne.. idag blir jeg ikke mett, mens igår fikk jeg ikke i meg mer enn ett 1/2 måltid og var konstant kvalm.. sånn cår det rundt.. starter med litt kvalme før det topper seg også helt bort igjen.. rart:s

Jeg kunne spist en hest! Men blir kvalm om jeg spiser for mye,om jeg blir sulten etc... Så må ha en jevn strøm ;)

Jeg må spise hver andre time.. Ellers blir formen helt på bånn! Det værste som kan skje er at jeg er ute og noe forhindrer meg i å spist når jeg burde! Grusomt! Men jeg føler ikke at jeg legger på meg så mye av den grunn...

Jeg kan spise mye.. men sultfølelsen forsvinner om jeg spiser en normal porsjon.. men må ha mat til faste tider og oftere enn vanlig

Back
Topp