Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt make her har vært sånn i 2 uker... Kvalmen ga seg i uke 11-12 så kom sulten i uke 17Spesielt om ettermiddagen. Sånn ca 2 timer etter middag må jeg spise igjen og da tygger jeg på noe nesten hele kvelden haha
Bedre å spise enn å være kvalm og ikke spiseHelt make her har vært sånn i 2 uker... Kvalmen ga seg i uke 11-12 så kom sulten i uke 17
Wow, syns det var lite jeg sånn spiste jeg kanskje før! Ta i dag feks... Spist 2 riskaker med pålegg, kjøttsuppe, et stort rundstykke med pålegg, en 100 g sjokolade, en pose minigulrøtter, et eple og en hel boks a la capri er så sugen på søtt hele tiden!!Vel i dag har jeg hatt en dag hvor jeg har spist ganske masse og det er: 8 rugsprø, 1 liten porsjon middag og 2 pærer. Dette er da frokost, lunsj, mellommåltid, middag og kvelds... på en vanlig dag spiser jeg nå kanskje 2 rugsprø og en liten porsjon middag og evt litt frukt...
Wow, syns det var lite jeg sånn spiste jeg kanskje før! Ta i dag feks... Spist 2 riskaker med pålegg, kjøttsuppe, et stort rundstykke med pålegg, en 100 g sjokolade, en pose minigulrøtter, et eple og en hel boks a la capri er så sugen på søtt hele tiden!!
Huff håper denne kvalmen snart forsvinner altså! Må være kjedelig Har heldigvis ikke slitt med særlig kvalme! Men jeg får det nok igjen i vektoppgang etterhvert tenker jegJeg sliter litt med kvalme og dårlig matlyst. Ikke det asså, jeg pleier ikke å spise stort mer til vanlig bortsett fra mere frukt og grønt kanskje. Men tenkte jeg skulle holde oversikten over hva jeg spiser nå en periode sånn for å se sliter heldigvis ikke med søtsug jeg da