Sulten hele tiden! Flere?

Mulan

Elsker forumet
Mailykke 2018
Junispirene24❤️
De siste to ukene har jeg vært sinnsykt sulten, blir jo ikke mett:( Har lagt på meg 1,5 kg i svangerskapet og de har kommet nå disse ukene! Noen flere? Og hva gjør dere for å unngå spise altfor masse?

Ja, jeg har merket de siste par ukene at jeg blir fortere sulten, og har begynt å spise litt mer. Prøver først å drikke vann når sulten melder seg - det kan jo gi en metthetsfølelse. Ellers kan jo også frukt mette en stund. Men ender som regel opp med å spise et per knekkebrød på toppen:rolleyes:

Åjajaja, sulten heletiden! Spiser frokost = magen rumler etter 5 min :o

Jeg har vært sånn siden før IKM :p spiser plutselig mer enn samboer og han spiser MYE. Så flaut...

Er ikke sulten. Men har lyst på forskjellig, spesielt det som går på reklame :p hvis jeg kjøper det, spiser jeg det heller ikke da... Så blir bare fattig!

Vært siden før ikm her og. Faktisk blitt litt bedre, men har lyst på noe helt hele tida

Spesielt om ettermiddagen. Sånn ca 2 timer etter middag må jeg spise igjen og da tygger jeg på noe nesten hele kvelden :p haha

Jeg spiser også ofte. Føler jeg kan bli småkvalm hvis jeg ikke gjør det, så da får jeg heller leve med de ekstra kiloene som kommer pga det. Hehe ;) Pluss at jeg har blitt litt ekstra sugen på goderi.

Spesielt idag har jeg vært sulten hele tiden, og i tillegg har jeg lyst på søtsaker, noe som ikke har skjedd på maaaange uker :eek:

Vel i dag har jeg hatt en dag hvor jeg har spist ganske masse og det er: 8 rugsprø, 1 liten porsjon middag og 2 pærer. Dette er da frokost, lunsj, mellommåltid, middag og kvelds... på en vanlig dag spiser jeg nå kanskje 2 rugsprø og en liten porsjon middag og evt litt frukt...

Kjenner sulten melder seg ofte ja... Prøver å ha frukt og grønt liggende, men er jo egentlig ikke det som frister :P

Vel i dag har jeg hatt en dag hvor jeg har spist ganske masse og det er: 8 rugsprø, 1 liten porsjon middag og 2 pærer. Dette er da frokost, lunsj, mellommåltid, middag og kvelds... på en vanlig dag spiser jeg nå kanskje 2 rugsprø og en liten porsjon middag og evt litt frukt...
Wow, syns det var lite jeg :o sånn spiste jeg kanskje før! Ta i dag feks... Spist 2 riskaker med pålegg, kjøttsuppe, et stort rundstykke med pålegg, en 100 g sjokolade, en pose minigulrøtter, et eple og en hel boks a la capri :p er så sugen på søtt hele tiden!!

Wow, syns det var lite jeg :o sånn spiste jeg kanskje før! Ta i dag feks... Spist 2 riskaker med pålegg, kjøttsuppe, et stort rundstykke med pålegg, en 100 g sjokolade, en pose minigulrøtter, et eple og en hel boks a la capri :p er så sugen på søtt hele tiden!!

Jeg sliter litt med kvalme og dårlig matlyst. Ikke det asså, jeg pleier ikke å spise stort mer til vanlig bortsett fra mere frukt og grønt kanskje. Men tenkte jeg skulle holde oversikten over hva jeg spiser nå en periode sånn for å se :) sliter heldigvis ikke med søtsug jeg da :P

Jeg sliter litt med kvalme og dårlig matlyst. Ikke det asså, jeg pleier ikke å spise stort mer til vanlig bortsett fra mere frukt og grønt kanskje. Men tenkte jeg skulle holde oversikten over hva jeg spiser nå en periode sånn for å se :) sliter heldigvis ikke med søtsug jeg da :p
Huff håper denne kvalmen snart forsvinner altså! Må være kjedelig :( Har heldigvis ikke slitt med særlig kvalme! Men jeg får det nok igjen i vektoppgang etterhvert tenker jeg :p

Her går det litt opp og ned, men jeg har hatt dager hvor jeg føler jeg spiser og spiser, og fortsatt føler meg nesten like sulten. Kombinert med dårlig matlyst er det ganske utfordrende å holde inntaket sunt....

Men det er vel naturlig å ha det sånn i perioder, regner jeg med. Med unger som vokser varierer det jo også i perioder hvor mye de må spise :)

Back
Topp