sulten HEEEELE tiden.........

LilleMusMei

Forumet er livet
jeh er ikke noe stor fra før, heller liten og lett. har alldri hatt den største appetitten og kan lett glemme å spise.
men NÅ...... guuuud. jeg er jo sulten HELE tiden!!!!
slitsomt for det er jo det en legger på seg i begynnelsen det blir vanskelig å kvitte seg med etter fødselen sies det.

andre som har en extrem apetitt?
kan ikke huske jeg hadde det slik i 1. svangerskap for 7 år siden.......
i dag kl 21.00 MÅTTE jeg bare reise inn til byn for å kjøpe komle!!!
klarte ikke tanken på å ikke få spist det i dag! er jo livretten min men alikevell så har jeg da aldri reist ut alene om kvelden å kjøpt meg middag. hehehe

er jeg alene eller er det andre med samme "problem"?

Hei!
jeg er også sulten heeeele tiden...synes jeg ikke gjør noe annet enn å spise. Spiste senest for 5 min siden....nam nam godt m matlyst da!! [:)]
Får bare håpe at jeg ikke eser ut noe inne i h******.. hehe...

Klem

Å nei, du er langtfra den eneste! Jeg har alltid hatt god apetitt, men det har tatt litt av i det siste! Men heller god apetitt, en ekstrem kvalme og null apetitt!

Gikk sulten hele tiden for noen uker siden jeg,men nå sliter jeg faktisk me å få i meg mat..Er lixom ikke noen ting jeg har lyst på lenger.. Spiser nesten kun for at den lille skal få noe næring..:/ Kan gå sulten hele tiden,men vet ikke hva jeg har lyst på altså..:/ Litt slitomt egentli..
Noen flere som har d sånn??

sukk.. jeg blir misunnelig.. Jeg har ikke hatt lyst på mat på en tre ukers tid.. [X(] Gleder meg til kvalmen er borte og matlysten kommer tilbake. Vi bruker å kose oss med mye god mat, spesielt i helgene, men nå er det ikke noe som smaker.  Trøsta får være at det går over. [:)] 

har hatt en sinnsyk-sulten-periode og nå er det litt-over-det-normale-sulten![:D] men spiser jeg ikke innen tre timer fra ett måltid til ett annet,så blir jeg kvalm! så innimellom blir det annen hver time,men jeg prøver å spise mindre enn normalt da! så får jeg håpe det ikke slår så sinnsykt ut på vekta![:D]  er også blitt veldig kresen i matveien,så middagen bestemmer bare jeg! [:D] 

Jeg er også sinnsykt sulten hele tiden!! Enda jeg ligger mye å sover fordi jeg er så trøtt, blir jeg sulten! Tror kroppen bruker mye energi om dagen på å lage denne lille krabaten som er inni oss[:)] Men omtrent ALL mat smaker rart da...

Jeg er aldri sulten til vanlig, jeg spiser fordi jeg må, men nå kjenner jeg det virkelig rumle i magen og er kjempesulten hele tiden, og spesielt på kvelds og nattestid..
Men det som er rart er at når jeg har spist noe, så orker jeg ikke tanken på det etterpå. Etter å ha spist taco for eksempel, så ble jeg jo selvfølgelig sulten igjen ganske raskt, men orket ikke komme i nærheten av maten jeg nettopp hadde spist. Og nå er det samme med grillmat, mais, egg- alt jeg spiser blir jeg liksom totalt "ferdig" med. Må ha noe nytt til hvert måltid og hver dag.. stakkars mannen min.. he he, han blir skikkelig lei av butikken.

ORIGINAL: Kaya

Jeg er aldri sulten til vanlig, jeg spiser fordi jeg må, men nå kjenner jeg det virkelig rumle i magen og er kjempesulten hele tiden, og spesielt på kvelds og nattestid..
Men det som er rart er at når jeg har spist noe, så orker jeg ikke tanken på det etterpå. Etter å ha spist taco for eksempel, så ble jeg jo selvfølgelig sulten igjen ganske raskt, men orket ikke komme i nærheten av maten jeg nettopp hadde spist. Og nå er det samme med grillmat, mais, egg- alt jeg spiser blir jeg liksom totalt "ferdig" med. Må ha noe nytt til hvert måltid og hver dag.. stakkars mannen min.. he he, han blir skikkelig lei av butikken.

jah akkuratt slik har jeg det også. har suuuper lyst på noe, spiser det og får totalt avsmak etterpå.blir småkvalm.  irreterende

Så godt å høre at andre også har det slik. Jeg føler meg konstant sulten; blir liksom aldri ordentlig mett samme hva jeg spiser ved måltidene. Har ikke gått opp i vekt enda, så det er vel et godt tegn. Ellers skal vi vel ikke akkurat klage når det er dette som er hovedproblemet for tiden...? [;)]

he he, måtte bare skrive en ting her, ville ikke skrive det på svangerskapet fordi tråden dreide seg om noe helt annet, men overskriften er : pølser.. æææh, jeg blir helt dårlig av bare å lese det..hihi.., selvom innholdet overhodet ikke har noe med mat å gjøre. Pølser var bare det siste jeg kunne tenke meg nå[:'(]

ORIGINAL: Kaya

he he, måtte bare skrive en ting her, ville ikke skrive det på svangerskapet fordi tråden dreide seg om noe helt annet, men overskriften er : pølser.. æææh, jeg blir helt dårlig av bare å lese det..hihi.., selvom innholdet overhodet ikke har noe med mat å gjøre. Pølser var bare det siste jeg kunne tenke meg nå[:'(]

hehe måtte le litt nå for pølse........ jah ikke akkuratt det beste jeg vet....men bare MÅTTE spise ei rå pølse i går før jeg la meg. Fikk plutselig såååååå lyst på! guuud jeg kommer til å eeeese ut  [:'(]

he he he,, jeg spiste også pølse igår!!! Grillet da riktignok, men pleier ikke akkurat å like det jeg heller[:'(], derfor jeg fikk totalt angst mot pølse overskriften idag..  (jeg klarer jo ikke tanken på noe jeg nettopp eller nylig har spist.. he he) lurer på hvor lenge dette varer.

Jeg merker jeg blir oftere sulten ja, må ha en kjeks eller banan mellom frokost og lunch og MÅ ha mat med en gang jeg kommer hjem fra jobb. Tidligere kunne jeg gå iallefall til 7-8 om kvelden før jeg trengte mat. Også må jeg bare ha litt kveldsmat. Men det som er litt ekkelt er at etter at jeg har spist så blir jeg kvalmere, særlig på ettermiddag/kvelden. Jeg orker heller ikke tanken på kaffe eller colalight lenger selv om jeg tidligere har vært en colalightoholiker.. Godis har jeg også mistet lysten på, men det er vel kanskje like greit[:D]

det e jo kanskje lika greit at du ikke vil ha cola light og kaffi lenger..
det er koffein i begge to, og det er ikke så bra har eg lest.. men den light brusen, den gjør mer skade enn nytte den.. hae i alle år bare drukke sukkerholdig brus, og er ikke tjukk av den..

Jeg drikker vann i vinkel pga sultfølelsen HELE tiden! Prøver å spise hver 3.time. Er redd for at jeg kommer til å ese ut og bli diger ja!! Her er det om å gjøre å holde hodet kaldt!!!

ja når man snakker om sult..jeg er oxo sulten hele tiden,men er samtidig kvalm,og det gjør det ikke lett for meg...det eneste som ikke kommer i retur er appelsiner og grønne epler...i dag laget samboeren min grønnsaksuppe til meg.. var kjempegodt og jeg kastet det ikke opp og ble ikkë mer kvalm..drikker MYE vann også....

Back
Topp