Sult

Krepsen89

Gift med forumet
Himmelbarn
Februarlykke 2016
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Altså... jeg er så sulten for tiden, samtidig som jeg ikke liker middag lenger... så det går i brødskiver da... spiste 4 til kvelds i håp om å ikke være SKRUBBSULTEN kl. 22...

Brødskive og melk liksom [emoji813]️ finnes ikke bedre [emoji85]

Altså... jeg er så sulten for tiden, samtidig som jeg ikke liker middag lenger... så det går i brødskiver da... spiste 4 til kvelds i håp om å ikke være SKRUBBSULTEN kl. 22...

Brødskive og melk liksom [emoji813]️ finnes ikke bedre [emoji85]
Her går det også i brødskive og melk <3

Er også konstant sulten... Kan spise 2 skiver til frokost, å 15min senere føles det ut som jeg ikke har spist siden dagen før... er vell det eneste graviditetstegnet jeg har, så "godt" å høre at jeg ikke er alene [emoji6]

Sulten hele tiden her også, men jeg orker ikke brød.. så det går mye i frukt.

Har kun lyst på is og sjokolade her... :bored:
Men til gjengjeld VELDIG sulten på det da :wtf:

Ikke lyst på mat i det hele tatt, tvinger i meg litt brød etc fordi jeg vet jeg må spise... Men kvalmen sitter fortsatt godt i...

Huff føler med deg.. jeg er kjempe sulten spesielt om morningen... men samtidig er det ingenting som frister eller som ikke gjør meg kvalm.. får heldigvis i meg noe middag, selv om flesteparten av dagene kommer den opp ogjen :/

Konstant sulten, men ikke lyst på noe som helst.. Helt håpløst. Her om dagen dro mannen byen rundt fordi jeg fant ut at jeg ville ha baguett med reker og majones kl 1900

Japp,sulten hele tiden . Maten "virker" ikke liksom.. men heller ikke lyst på noe annet enn rista brød med ost. sliter veldig med middag[emoji40]

Er også sulten, men sliter med å finne mat som smaker godt og går ned uten brekninger. Orker ikke at det skal være komplisert å lage heller.

Jeg sliter ikke med brekninger men maten liksom vokser i munnen på meg... føles ut som jeg må tygge hver bit 10.000 ganger...
nå er jeg sulten og fikk lyst på ristet brød - vi har ikke brødrister engang [emoji85]

Sulten og null matlyst. Hender jeg får lyst på litt spesielle ting, fikk feks helt sinnsvakt craving på sushi her om dagen. Bestilte 16 biter og fortærte de på 5 minutter. Så dro jeg hjem og spøy.

Jeg sliter ikke med brekninger men maten liksom vokser i munnen på meg... føles ut som jeg må tygge hver bit 10.000 ganger...
nå er jeg sulten og fikk lyst på ristet brød - vi har ikke brødrister engang [emoji85]
Eg og mannjen invisterte i brødrister då han var lei av at eg rista brødskive på steikepanna og det tok vinter og vår før han og fekk ☺️
Men det går heilt fint å riste brødskive på steikepanna altså ☺️

Jeg er helt EKSTREMT sulten! Igår spiste jeg to brødskiver med ost og bacon, 30 minutt etterpå var jeg like sulten.... gleder meg til å se sluttvekta :p

Må skje noe i uke 11... for med en gang jeg var der ble jeg konstant sulten :playful:

Jeg har ikke spist middag siden uke 7. Og nå er jeg i uke 9.. Jeg spiser generelt nesten ikke noe mat. Idag har jeg ikke spist noe mat enda, igår spiste jeg en brødskive på hele dagen..
Vet at det er farlig,men det er ikke noe som frister. Jeg er sulten, men får ikke i meg noe mat.

Er sulten hele dagen men ingenting frister. Og når jeg spiser så brekker jeg meg[emoji85]

Back
Topp