Sult

CLE

Andre møte med forumet
Noen andre som føler seg sultne og stu mett på samme tid? Jeg har den siste halvannen uke hatt en del kvalme, føler det hjelper når jeg spiser litt. Men de siste dagene har jeg følt at det ikke er plass til noe nedi magen, samtidig som den skriker etter mat. Magen har virkelig vokst i det siste også, jeg er 7+6 i dag men ser ut som at jeg er 17+6 [emoji85] Noen andre som har det på samme måte?

Ja! Jeg føler meg konstant stappa. Og kjenner i grunn ikke så mye sultfølelse før jeg bare blir dårlig... Litt sånn at jeg må huske å spise.

Mhm! Var sånn første gang og er sånn denne gangen også. Kvalmen er som at jeg holder på å sulte ihjel, så spiser jeg, hjelper litt, men blir mett og full med engang. Spiser jeg middag eller brødmat er det helt håpløst [emoji23] og det blir ikke bedre med tida når det blir mer og mer baby og alt annet blir presset sammen [emoji85]

Må spise hver 3. Time for å ikke bli kvalm, men føler meg aldri sulten, kjenner meg virkelig igjen i det du skriver :smiley-bounce022

Det er litt sånn her også. Jeg er ofte sulten, mett og kvalm på en gang.

Back
Topp