Sult!!

Qvini

Glad i forumet
Hvordan står det til med den? De siste dagene er jeg blitt sikkelig sulten!! Spiser ikke så mye mer enn vanlig men det varer kortere og blir ekstra sulten til måltidene å må ty til noen mellom måltider!

Siste uken har vært helt vanvittig! Spiser heller ikke mye, men har følelsen at jeg spiser noe hele tiden :P

Bortsett fra til lunsj - da spiser jeg mye (hvis jeg er på jobb) - er fast pris med buffé... så blir til at jeg tar litt av det de har av varm mat, litt suppe, en Brødskive og noe frukt - av og til litt salat.

Når du da ser brettet mitt ved siden av disse som "sparer til sommerkroppen" :P

Ikke alltid sulten, men ofte gomlesyk :p
Så her går det mye i frukt, spesielt melon og jordbær ☺ så er det litt sunnere å sitte å spise ☺

Er også konstant sulten :p spiser ikke ekstremt mye, men må ta meg ett eple, banan eller en snickers mellom måltidene :p

Haha godt at det ikke bare er meg!! Får noen ganger litt blikk av kjæresten å spørsmål om når tid jeg skal komme meg på trening :(

Er mye sulten ja og spiser litt mer enn vanlig:) sliter ellers med matlysta, så nå nyter jeg matlysta veldig:)

Har hatt elendig matlyst denne graviditeten, men nå i løpet av den siste uka har matlysten kommet tilbake spesielt om morgenen. Skremmer meg litt! :p

Må ha mat minst 3 ganger om dagen helst 4. 2 av gangene behøver det ikke være mye, ei brødskive er nok. Men frokost og middag må jeg ha :)

God appetitt her ;-)

Hvordan står det til med den? De siste dagene er jeg blitt sikkelig sulten!! Spiser ikke så mye mer enn vanlig men det varer kortere og blir ekstra sulten til måltidene å må ty til noen mellom måltider!
Jepp. Merker jeg er mer sulten jeg og :) særlig når det kommer til frokost!

Jeg er også sulten, men fryktelig fort mett! Mener å huske at dette kom mye senere sist! Får sure oppstøt og halsbrann :( flere som merker det allerede? :)

Back
Topp