Sult som ikke gir seg.

smiley :)

Glad i forumet
Assistert-jentene
Septemberbarna 2019
Er det bare jeg som føler meg sulten kort tid etter jeg har spist?

Dette er noe som har kommet spesielt de siste dagene. Pleier være så sulten at jeg nesten får vondt i magen, spesielt når jeg våkner om morgenen :p
 
Er det bare jeg som føler meg sulten kort tid etter jeg har spist?

Dette er noe som har kommet spesielt de siste dagene. Pleier være så sulten at jeg nesten får vondt i magen, spesielt når jeg våkner om morgenen :p

Jeg har vært sånn siden jeg var 5 uker gravid. må passe meg, :p våkner om natta og må ha mat. blir som regle brødskive med nugati. det er så nei nei mat! men orker ikke lage noe annet og så sovner jeg med en gang igjen. våkner like sulten på morgen, og hvis jeg ikke får middag til riktig tid (når jeg er sulten) så klikker det for meg. :p hehe. er virkelig gravid monster når det kommer til maten. :p men nå holder jeg meg heldigvis på samme vekta som jeg hadde for 4 uker siden. er 27 uker og er +15kg.. :)
 
Jeg har hatt det slik i et par dager, har opplevd å bli fortere mett og sulten hele graviditeten, men for et par dager siden etter uke 28 ville ikke sultfølelsen gi seg, jeg våkner om nettene og må ha mat, og er like sulten noen timer senere. :hilarious:
 
Jeg har noen dager innimellom der jeg er veldig sulten og det gir seg ikke selv om jeg spiser ofte disse dagene. Om morgenen er jeg stort sett alltid ekstremt sulten og spiser helst mye til frokost.
 
Virker som vi er flere :)

For meg har det blir spesielt mye i uke 24. Gjenkjenner meg så godt i det å fort bli mett og fort ble sulten, også higer jeg liksom etter litt forskjellige ting hver gang. Kan ikke spise samme maten mer enn 2 ganger, da må jeg ha noe annet gjerne noe som tar litt tid å lage, altså litt luksus- og god mat, noe som er vanskelig å få til så ofte som jeg må spise :rolleyes::bag:
 
JA! Det er forferdelig!
Jeg spiste en hel kjele alene med meksikansk gryte alene (8dl vann + 400g kjøttdeig + meksikansk Toro miks) + to boller + en sjokoladeplate bare iløpet av arbeidsdagen!
Kom hjem og spiste to store porsjoner med lasagne + et eple fordi jeg ikke følte meg helt mett!
Blir så sinna hvis jeg er sulten! Og sulten kommer altfor fort!
 
Jeg var helt ekstremt sulten fra kvalmen ga seg i uke 12 og frem til ca uke 25. La på meg over en halv kilo i uken. Men nå er jeg i uke 28 og har mistet helt matlysten igjen. Blir mett av ingenting og glemmer ofte å spise fordi jeg ikke blir sulten, særlig på jobb. Så er jeg veldig glad for at jeg hadde så stor matlyst i andre trimester, så jeg har litt næring lagret å gå på :)
 
Dette var jammen ikke enkelt :D

Enten så er man sulten hele tiden, eller så må man ha akkurat den tingen eller så er man ikke lysten på noe som helst i det hele tatt. En veldig interessant runddans :D
 
Back
Topp