Sula/Ålesund?

summer82

Forumet er livet
Hei! Jeg er ganske ny på det å være her inne nå etter mange mnd uten nett, men nå har vi nett:) Lurte på om her var folk med barn fra Sula eller Ålesund som kunne vært interessert i å bli kjent å evt møtes. Har en liten gutt på 9,5 mnd no som absolutt skulle fått møtt små barn, han er litt skeptisk nemlig og jeg jobber med saken men kjenner altfor få med barn i denne alderen. Fint om noen svarer:)

Hilsen førstegangsmor:)

åh så nydeli alder da:) Men gjør no ikke noe m aldersforskjellen igrunn:) han her trenge bare bli vant t lyder f barn generelt så;) Bor ikke langt unna her du da. Vi bor på kvasneset sååå...

For å forklare det enkelt ganske nært vegsundbrua:) På eidsnes, innerste enden av sula sir min samboer hehe. Hvor er du fra da igrunn?

hehe såpass ja;) høres bra ut:) ikke verste plassen å flytte da;)

Åh sorry logget visst ut isted hehe... men no svarer e:) Ja d e kjempefint her på sula kunne ikke tenkt me flytte nei:) men ja vi kan veldig gjerne møtes å la ungene møtes også selv om din ikke e så stor enda:) Den bli d fort den også[:D] Bare å si f når å hvor det så kan e som regel:) hadde iallfall vært veldi kjekt kjenne altfor få med små barn...

Back
Topp