Sukkervann

Krølla82

Forumet er livet
Kan man gi dette mer enn 1 gang om dagen? Er vel ikke bra for de å få i seg for mye sukker.

Vi ga Maja sukkervann flere ganger om dagen en liten periode, og har ingen betenkeligheter med å gi Noah det heller, om det skal være noe.. Han har fått på kvelden noen ganger, når han ikke klarer å få ut driten..[8D] Pleier å løsne da.. 

jeg har hørt at man kan gi ganske masse egentlig..  1 til 2ml hver halvtime tror jeg?

ORIGINAL: engle_mamma

ORIGINAL: ThinkPink

men kan man vite at det er kolikk når barnet er bare 1 uke??

min lille startet når han var 1 uke gammel, gråt og gråt hele natten, krøp seg sammen hyyyyyyyyyla.. sånn gikk nettene fram til han var 3.5 mnd gammel[&o]

Tror da de kan få kolikk fra dag en om jeg ikke tar feil. Vår lille var vel litt over en uke når hun fikk kolikkanfall, men i vårt tilfelle er det mest sannsynlig melkeallergi (skal til spesialist på onsdag) så sukkervann hadde liten effekt. Hadde det funka hadde jeg ikke hatt noe betenkeligheter med å gitt henne 1,5- 2 ml hver andre time når det sto på som verst altså. [:)]

Jeg tror ikke det er kolikk....eller håper ihvertfall ikke det er det. Han er så snill og sover masse på natta og på dagen, men i kveld og i går kveld har han vært utrøstrelig alt anna enn sukkervann har ikke funka, men det fungerer ihvertfall for nå sover han.

Back
Topp