Sukkertest

Var heldigvis ledig på ene rommet med pasientbenk, så har ligget her i snart 1,5t. Drøy halvtime igjen!!

Åh! Høres etter omstendighetene deilig ut! Rett opp og ned på venterommet her!
 
10,3 etter 2 timer!!! Og jeg som trodde jeg hadde vært ganske flink som har greid å holde vekta standby i snart 4 uker!!!! (Hadde 7,8 sist.....)
 
Jeg holdt på å svime av, og var litt blek om nebbet som hun sa. De hadde en ledig benk jeg kunne få ligge på heldigvis så da sov jeg faktisk den siste halvtimen... For en forferdelig greie! Brr...!
Men blodsukkeret var visst ikke så verst, hadde 5.2, og det er vel innafor?
 
10,3 etter 2 timer!!! Og jeg som trodde jeg hadde vært ganske flink som har greid å holde vekta standby i snart 4 uker!!!! (Hadde 7,8 sist.....)

Så kjedelig å høre :/ Hva skjer videre nå for din del da? Håper du allikevel klarer holde motet og humøret oppe! Tenk på hva du får ut av detta, nydelig liten skapning :) :)
 
Jeg holdt på å svime av, og var litt blek om nebbet som hun sa. De hadde en ledig benk jeg kunne få ligge på heldigvis så da sov jeg faktisk den siste halvtimen... For en forferdelig greie! Brr...!
Men blodsukkeret var visst ikke så verst, hadde 5.2, og det er vel innafor?

Det er innafor! :) Hadde selv 5,7 etter 2t. Veldig letta nå, mest fordi jeg har store problemer med nåler og blod, besvimer stort sett alltid, så utrolig glad for å slippe å ta blodprosenten selv. Tror oppriktig det ikke hadde gått.

Verdiene i dag var betraktelig lavere enn sist glukosetest, det var overraskende, og selvfølgelig en stor lettelse.
 
Hva er egentlig normalen og når begynner de å diagnostisere diabetes?
 
Last edited:
Jeg holdt på å svime av, og var litt blek om nebbet som hun sa. De hadde en ledig benk jeg kunne få ligge på heldigvis så da sov jeg faktisk den siste halvtimen... For en forferdelig greie! Brr...!
Men blodsukkeret var visst ikke så verst, hadde 5.2, og det er vel innafor?

Det et innenfor ja, hadde det samme selv når jeg tok den :) heldigvis har jeg ikke måttet ta den igjen :D
 
Back
Topp