Sukkerstreik

Liaff

Elsker forumet
Aprilbarna`15
No må eg prøve å ta i eit tak....eg har så sjukt lyst på sukker om dagen, og i går skeia eg ut igjen :(, så fra og med i dag skal eg ikkje røre godteri og sjokolade! Og om det kjem nokon store selskaplige anledninger så skal eg begrense kakeinntaket til kun eit lite stykke. Men eg veit med meg sjøl at eg treng nokon å gjer dette sammen med, så er det nokon andre som vil joine meg på sukkerstreiken? :)

No må eg prøve å ta i eit tak....eg har så sjukt lyst på sukker om dagen, og i går skeia eg ut igjen :(, så fra og med i dag skal eg ikkje røre godteri og sjokolade! Og om det kjem nokon store selskaplige anledninger så skal eg begrense kakeinntaket til kun eit lite stykke. Men eg veit med meg sjøl at eg treng nokon å gjer dette sammen med, så er det nokon andre som vil joine meg på sukkerstreiken? :)
Har holdt på i 7år:) ikke brus, ikke godteri eller potetgull ol. Kun is og kake er lov, men det er jo ikke like ofte som det er lett å ta litt godteri

Har holdt på i 7år:) ikke brus, ikke godteri eller potetgull ol. Kun is og kake er lov, men det er jo ikke like ofte som det er lett å ta litt godteri
Eg var veldig flink før eg vart gravid, men så vart suget for stort så no har eg gått på alt for mange smeller, så må starte på skretch igjen. Brus har eg aldri vore stort fan av så det er ikkje no problem. :)

jeg er med!!! sliter veldig! MÅ liksom ha en søt ting ila dagen... men prøver unngå d, men er sinnsykt vanskelig... Har en samboer som er søtsyk veldig ofte også.. Og når han kjøper inn snop så klarer jo ikke eg å la vær!!!! as we speak så står d en skål med nøtteblandling i skapet. MED sjokolade nøtter... huff

jeg er med!!! sliter veldig! MÅ liksom ha en søt ting ila dagen... men prøver unngå d, men er sinnsykt vanskelig... Har en samboer som er søtsyk veldig ofte også.. Og når han kjøper inn snop så klarer jo ikke eg å la vær!!!! as we speak så står d en skål med nøtteblandling i skapet. MED sjokolade nøtter... huff
Me har heldigvis ikkje no godt i skapende våre, men kvar gong eg er på butikken eller i nærheten så blir det til at eg kjøpe no der og då som eg ete opp omtrent med ein gang :P
Flott at du er med! Så mykje lettere å gjennomføre når man er fleir! :)

Jeg blir gjerne med ! Var flink i September, men nå har det glidd helt ut...

Herlig! Så langt i dag har eg klart meg veldig bra. Har ete klementiner for å holde unna det verste suget :)

Jeg vil gjerne prøve, men tror jeg trenger noen dagers mental forberedelsestid. Får jeg lov å være med om jeg starter 1. november - eller kanskje helst mandag 3.? ;)

gubben kom akkurat hjem med en masipan pølse!! sånn GOD marsipan.... Han prøvde å gi meg litt, men eg klarte si nei.. Så måtte hive i meg en klementin i stede :P

gubben kom akkurat hjem med en masipan pølse!! sånn GOD marsipan.... Han prøvde å gi meg litt, men eg klarte si nei.. Så måtte hive i meg en klementin i stede :p
Her har jeg litt av samme problem. Samboer er evig sukker-narkoman og fristelsene er evig tilstede.
Stolt av meg selv ikveld. Hadde sååå lyst på melk med Oboy, men det ble med glasset med kun skummet melk :-)

Yes! Då har eg vore sukkerfri til no:) skal på butikken og handle i dag så då gjelder det å klare å motstå alle fristelser...

Jeg har ikke vært flink. Men jeg fikk meg en skikkelig øyeåpner i går. Så nå har jeg fått en ny motivasjon som er veldig sterk. I tillegg har jeg meldt meg inn i vektklubben igjen (som jeg brukte når jeg slanket meg i fjor). Absolutt ikke for å slanke meg altså, bare for at det er lett å bruke til å holde oversikt over hva jeg jeg spiser. Det å føre dagbok, får meg til å tenke igjennom hva jeg spiser og hvor mye jeg forsyner meg med, så jeg blir automatisk flinkere. Jeg vil ha én dag i uka hvor jeg kan ha noe å kose meg med, men bare en liten ting, f.eks en troika. :) Supermotivert nå! :D

Jeg er ikke så glad i sukker om dagen så tror ikke det er noe krise at jeg spiser litt innimellom :P

ble litt usunnheter i dag desverre.. men er mektig imponert over å ha klart meg hele uken :D

Eg vart så sykt sulten på jobb i går så ente opp med å ete ein nøtte blanding med sjokolade, men det er jo og det einetste eg har ete av sukker dei siste dagene så er fornøyd :)

siden jeg har svangerskapsdiabetes, så MÅ jeg holde meg unna, så da henger jeg meg på denne......

Koss går det med dåkk? Klart å holde dekk unna? Her har eg gått til innkjøp av ein ny stor dose klementiner :D Takk og lov for at klementiner finnes!

Back
Topp