Sukkermonster!!

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Var innom kjøpesenteret på vei hjem fra jobb og der har de en godteributikk... Jeg gikk berserk i smågodthylla!!! :eek: og da mener jeg berserk :oops: 1 kg smågodt :eek::eek: heldigvis har jeg en til hjemme som får spise litt. Har så vanvittig sukkersug om dagen. Flere som har??

❤ alle gode ting er tre ❤

Måtte ha en liten sjokolade i stad :p Men suget er mest om natta av en eller Anne grunn. Så hvis jeg er flink å ikke kjøper, kan det gå bra :D Hehe Men smågodt hørtes VELDIG godt ut;)

Sukkersug har jeg hver dag hele tiden, spesielt på kvelden... (Også før graviditet). Heldigvis sovner jeg sammen med ungen i 19-tia så rekker ikke spise for mye snop../

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Vanligvis er jeg sukkermonster hele dagen! Spesielt på formiddagen av en eller annen grunn. Men nå orker jeg ikke tanken på sjokolade eller noe! Hurra!! tenk om det kunne vart ut hele svangerskapet!

Vanligvis er jeg sukkermonster hele dagen! Spesielt på formiddagen av en eller annen grunn. Men nå orker jeg ikke tanken på sjokolade eller noe! Hurra!! tenk om det kunne vart ut hele svangerskapet!
Misunner deg det altså!! :)

njaaa.. jeg føler meg konstant bilsjuk da, så jeg vet ikke hva jeg foretrekker! hehe.. det er sikkert bedre for babyen (og den store rævva mi) at det er sånn det er ;)

njaaa.. jeg føler meg konstant bilsjuk da, så jeg vet ikke hva jeg foretrekker! hehe.. det er sikkert bedre for babyen (og den store rævva mi) at det er sånn det er ;)
Hehe :) Ikke digg følelse å være bilsyk iallfall ..

Jeg ble det tidligere i dag og spiste et toppris, men endte opp med å kaste den opp:o tror nok jeg holder meg til pastiller osv :)

Lakris... mmm...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har det helt likt! Faktisk litt kjipt også, for hva skal jeg nå kose meg med i kveld? :/ Får prøve på chips eller noe annet salt, for bare tanken på søtt er sååå kvalmende...

Signerer denne!
Ingenting av godis som frister.
Poppet meg litt popcorn i går, men ble kvalm etter noen never av det og.. Eneste jeg ofte får lyst på er Milkshake eller Cola faktisk..

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Dagens lakris! (Skal bare spise bittelitt da :p )

Vedlegg

• 1408194128303.jpg
    1408194128303.jpg
    62,7 KB · Visninger: 8
Dagens lakris! (Skal bare spise bittelitt da :p )

Ohhhh give me some!!!;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

I dag skal jeg kjøpe meg en stor sjokolade..nam nam:D Er egentlig lakris menneske,men det byr meg i mot nå...

Back
Topp