sukkerkick??

Klesklypa

Gift med forumet
Kan babyen reagere med å ikkje få sove om eg spiser masse sukker??

eg har blitt en skikkelig godtegris! spiser masse sjokolade og smågodt[:o]
men vesla sover nesten aldri. Til sammen i løpet av døgnet sover ho rundt 9-10 timer...
Ho er tydelig stuptrøtt, gjesper og surver men får ikkje til å sove..

kanskje det er sukkeret??

hmm.. har jeg aldri hørt om før.. men kan jo godt være [8|] Håper ikke det..
Her har jeg dilla på kvikk lunsj.. hehe.. spiser ett par om dagen.. MÅ HA [;)]

BRA! tenk om eg hadde måtte ofra smågodtet[:D]

Dilla på iskald kvikk lunsj ej mæ, hehe [:D]

her går alt ned, bare det er sjokolade!!! Er så godtesyk at jeg holder på å gå på veggene!! Dennis sover nesten hele døgnet, så han reagerer i allefall ikke på sukkeret...

jeg å har helt sykt dilla på GODTERI!!! spesiellt SJOKOLADE[:D][:D] åh, er det mulig! det er jo mye værre nå enn da jeg var gravid jo![:-] jeg har jo igjen noen kilo jeg vil ta av da![&:]

Jeg har syyykt lyst på sjokolade, men kan ikke spise det for Lucas får så vondt i magen... Men men, da går jeg kanskje lettere ned de siste to kg :)

har joakim problemer med å sove fordi eg har drukke kaffe i kveld lurer no eg på... frykter dessverre det...
men det med snop veit eg ikkje [8|][8|]

jeghar også et helt enormt behov for snop. eneste jeg tenker på når jeg spiser middag er at etterpå skal jeg spise sjokolade!! jeg hadde ikke noe snopebehov da jeg var gravid, så merkelig at det skal komme så enormt nå. det beste er den nye kvikk lunsj sjokoladen:P

forresten så kan babyer reagrer på kofein. så det kan gått være at han reagerer på at du drikker kaffe. jeg pleier å drikke kofeeinfri kaffe på kvelden for sikkerhets sjyld:P det samme gjelder for Cola. det står en hel del om akkoratt dette i Gro nylander boka. 

Back
Topp