Tips til en sukkerfri bursdag?
Oppskrifter?
Oppskrifter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: cecci85/Med2gull
seriøst??? blir helt gal av at folk er så anti skukker jeg,tror ikke det er så sundt å kutte alt sukker altså,hva skjer når ungene plutselig får sukker av noen å dere ikke vet om det,så er ikke kroppen noe vandt med sukker..... ??
gylden middelvei sier jeg....
seriøst??? blir helt gal av at folk er så anti skukker jeg,tror ikke det er så sundt å kutte alt sukker altså,hva skjer når ungene plutselig får sukker av noen å dere ikke vet om det,så er ikke kroppen noe vandt med sukker..... ??
ORIGINAL: Junemamma
Jeg må også si meg enig i at det blir litt for mye anti-sukker-hysteri når en ikkje kan unne barna litt sukker i bursdagen sinn.. men men bare min mening det da.. [;)]
ORIGINAL: squeeky
Takker for tips og oppskrifter!
Til dere andre som digger sukker, jeg vil selvsagt ikke gi min 1 åring brus, kaker osv full i sukker! Eh? Hvem gjør det i år 2008?
Trenger ikke snop & sukker før de er store nok til å be om det selv!
Og i tillegg synes min 1 åring at frukt er helt topp! Heller en frisk melon enn en mektig kake!
Nei, kaker hører 80 tallets bursdagsfeiringer til!
(hehe, liker å provosere!)
det er ikke snakk om å digge sukker,men å leve normalt!!
ORIGINAL: gira
Laget horn fyllt med pizzafyll, masse oppskjært frukt (vannmelon, ananas, epler, honningmelon, fersken)
Også laget jeg sjokoladekake uten sukker i[:D][:D] Også fikk de paprikaskruer å knaske på[;)]
Takker for tips og oppskrifter!
Til dere andre som digger sukker, jeg vil selvsagt ikke gi min 1 åring brus, kaker osv full i sukker! Eh? Hvem gjør det i år 2008?
Trenger ikke snop & sukker før de er store nok til å be om det selv!
Og i tillegg synes min 1 åring at frukt er helt topp! Heller en frisk melon enn en mektig kake!
Nei, kaker hører 80 tallets bursdagsfeiringer til!
(hehe, liker å provosere!)
det er ikke snakk om å digge sukker,men å leve normalt!!
1 åringer trenger ikke sukker, de får nok sukker i frukt (fruktsukker) og litt sukker her og der (som i prim og andre "sunne" matvarer).
I dag er hele samfunnet bygget på at for å kose seg må en ha sukkerholdig, usunn mat. Kjeks på tur, kake i selskap, bolle på kafe, snop hos besteforeldre osv osv