Sukkerbelastning......

Mitt slo ut idag,men jeg var visst helt feil :p mine målinger var 5 fastende,7.3 etter en time,og 8.5 etter to timer.Feilen var at det skulle være høyest etter den ene timen.Hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg ikke blitt henvist,men ble det da jeg sa jeg har to svsngerskap bak meg med det.Fikk også at jeg hadde bare litt rkstra iom tette svsngersksp (greit når legen kommer med unndkyldningen:p) og jeg hadde født bsrn helt på gjennomsnittet.Var mange som ikke ble sjekket som fikk barn over 4 kg,da var det sukkeret som oftest.

Jaja,helt greit med ekstra oppfølging.Ser ikke på det som deg med at det har med trening,kosthold å vekt å gjøre alltid:)
 
Hadde 4,4 fastende og 7,9 etter 2 timer jeg.... Men det er bare foreløpig. De sender inn prøver til analyse, så får vel svar snart. Hun som tik prøven syntes det var litt forhøyde verdier, men ikke kjempehøye. Interessant å se forskjellene fra sted til sted!
 
Har tatt denne testen idag jeg også. Sitter og venter på at to timer skal passere så jeg kan ta den siste blodprøven og dra herfra...

Er utrolig sulten, og halsbrannen er jo absolutt tilstede (den bruker å gå over når jeg spiser).

Håper prøvesvarene er fine. Orker ikke mer styr nå!

Noen som vet hva slags "oppfølging" man får dersom prøvesvarene ikke er fine??
 
Har tatt denne testen idag jeg også. Sitter og venter på at to timer skal passere så jeg kan ta den siste blodprøven og dra herfra...

Er utrolig sulten, og halsbrannen er jo absolutt tilstede (den bruker å gå over når jeg spiser).

Håper prøvesvarene er fine. Orker ikke mer styr nå!

Noen som vet hva slags "oppfølging" man får dersom prøvesvarene ikke er fine??

Mine var i grenseland og jeg ble henvist til sykehuset. Aner ikke hvem jeg skal snakke med der eller hvilke oppfølging jeg får.

Jeg lever i grunn veldig sunt, så tenker det blir små justeringer som å droppe syltetøy og brunost helt, spise enda grovere og kanskje bytte fullkornspasta og ris med grønnsaker.
Og selvsagt droppe godis helt og fullt de siste ukene.
 
Mine var i grenseland og jeg ble henvist til sykehuset. Aner ikke hvem jeg skal snakke med der eller hvilke oppfølging jeg får.

Jeg lever i grunn veldig sunt, så tenker det blir små justeringer som å droppe syltetøy og brunost helt, spise enda grovere og kanskje bytte fullkornspasta og ris med grønnsaker.
Og selvsagt droppe godis helt og fullt de siste ukene.

Ååh hurra! :/

Håper det bare er små justeringer som skal til. Mange nok endringer i livet etter positiv test som det er, synes jeg...
 
Back
Topp