Sukkerbelastning......

*Utålmodig*

Forumet er livet
Pjuk! Sukkerbelastning i dag! Og jeg som eeeer så sulten!!!! Og svimmel!!! Tror ikke på noe negativt utslag..... Men greit de er sikre siden!
 
Usj:wtf: masse lykke til,du får hive i deg mat etterpå:-)

Jeg dkal ta den igjen på onsdag,å denne gang har jeg kjøpt med meg blandingen selv så det skal bli overkommelig:-) heldigvis alltid time kl 8 så slipper sulte helt ihjel:-p regner med den slår ut nå
 
Lykke til!
Ta med headset ellernoe så får du hørt på musikk og en god bok så går ihvertfall tia litt raskere!
 
Har med mobilen og headsett.... Og et eple og en flaske vann til etterpå! Var laaaange timer sist!!!
 
Lykke til!
 
Fysj og fysj!!! Akkurat like hæslig som jeg husker det!!!!!
 
Litt høye verdier i dag. Men må vente på svar på blodprøvene uansett....
 
Last edited:
Lykke til :)
 
I dag er det min tur! Nettopp fått i meg drikken, det gikk trått, men fikk den ned.
Nå gjenstår 1,5 times venting:-/
 
Lykke til! Smaker ikke akkurat fresh't det der nei!

Hahaha, NOP's! Klarte å holde det nede de to timene jeg måtte - men den kom jammen i retur med en gang jeg kom hjem!

Fikk ingen svar der da, syns det var rart. Skjønner at det blir mer spesifikke mål når de sender inn prøven, men de burde vel tatt et mål i fingeren også?

Får svar i løpet av de neste dagene!
 
Håper dere får positive svar!! Skal i morgen,å ligger syk idag.Eneste som går ned er brus,og funsaft idag:( bare å stålsette seg til morgen dagen :cool:
Sist gikk jeg på butikken å kjøpte mat etter testen,denne gangen skal jeg ha med:p

De ørten gangene jeg har tatt det før har de alltid tatt blodprøve før,og etter.Nå sist jeg tok var det nye at det var stikk i fingen først,så etter 1 time for da var sukkeret på topp sa hun.Så etter to timer.Spurte om hun ikke skulle ta blodprøve som før,men nei:confused:
Blir jo stressa over om de gjør rett jeg da når flere her tar blodprøver som jeg er vandt med:eek:
 
Last edited:
Hahaha, NOP's! Klarte å holde det nede de to timene jeg måtte - men den kom jammen i retur med en gang jeg kom hjem!

Fikk ingen svar der da, syns det var rart. Skjønner at det blir mer spesifikke mål når de sender inn prøven, men de burde vel tatt et mål i fingeren også?

Får svar i løpet av de neste dagene!

De burde sjekket med stikk i fingeren også ja, for å sørge for at du ikke sendes hjem med unormalt høyt blodsukker :/
( det er ytterst sjelden altså men)
Syntes da du burde fått svar :/
 
De burde sjekket med stikk i fingeren også ja, for å sørge for at du ikke sendes hjem med unormalt høyt blodsukker :/
( det er ytterst sjelden altså men)
Syntes da du burde fått svar :/

Jeg spurte spesifikt både før og etter om hun kunne sjekke... Men fikk beskjed om at det uansett var unøyaktig....
Det er vel forsåvidt sant, men det gir i det minste en pekepinn...

Følte meg i grunn helt fin, men syykt kvalm:-)

Verdens beste legesenter og legesekretærer, så jeg gadd ikke bråke om det:-)
 
Åååh skal ta den i neste uke og kan ikke si jeg gleder meg:-/. Smaker forferdelig og for en som ikke er særlig glad i det søte så blir det i overkant mye sukker
 
Her tar de blodprøve først, så måler de samtidlig med en sånn hurtig-sak som diabetikere bruker.... Drikker søtsuppa, sitter i 2 timer for så å gjenta målingene.... Hadde 7,9 etter de to timene... Er litt forhøyet men ikke kjempemye. Men er uansett analysen av blodprøvene som gjelder. Sist fikk jeg beskjed elektronisk om at målingene var innafor.....
 
Akkurat ferdig med sukkerbelastning, verdiene var heldigvis innenfor :-) Men skal bli godt med mat nå!
 
Fikk resultatene og de var selvsagt i grenseland. Så da blir det enda mer oppfølging:-/

Syns det er sååå kjipt!
Ikke er jeg overvektig, har knapt nok lagt på meg i svangerskapet.
Spist sunt, da sunn mat har fristet mest pga kvalme.
Eneste jeg tenker kunne vært gjort "bedre" er treningen, men den begrenses veldig av bekkenet og kvalmen...

Mye diabetes i familien, så får vel tro at forklaringen ligger der:-(

Ah! NÅ kjenner jeg at jeg er fint ferdig med å være gravid!! 76 dager igjen!
 
Back
Topp