Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her!Har ikke barn, men har faktisk begynt å kutte ned på mitt eget sukkerinntak nå etter nyttår. Målet er vel ikke å bli helt sukkerfri, men å kutte ned på mye unødvendig sukker. Er en stor godtegris, så der har jeg mye å hente! Har vært litt flink nå første uka, men har fortsatt en vei å gå![]()
Bruker du da stevia e.l. Eller kanskje frukt?Jeg har blitt mer bevisst på det etter jul. Spesielt når jeg fant masse oppskrifter på godsaker helt blottet for sukker - og som faktisk smaker godt.
Kun laget ting med frukt foreløpig, men noen av oppskriftene skal det stevia eller honning i for søtning.Bruker du da stevia e.l. Eller kanskje frukt?
Kun laget ting med frukt foreløpig, men noen av oppskriftene skal det stevia eller honning i for søtning.
I kveld har vi for eksempel hatt is laget av bananer og kakaopulver.![]()
Ja, jeg er veldig opptatt av sukkerinntaket. Så samme dokumentaren som du. Glad flere får det med seg
Holder meg unna lettprodukter pga sukkerinnhold. Drikker ikke brus eller juice. Lager det aller meste av maten fra bunn. Men altså, jeg spiser brunost. Jeg er ikke nazi
Jenta mi er bare 8 måneder ennå, men hun kommer ikke til å få noe særlig sukker hun heller.