SUKKER

Latterfrosken

Forumet er livet
Noen som har merket at kroppen trenger mer sukkerinntak i løpet av dagen enn før? (sukkerholdige drikkevarer) Jeg har sliti en del med kvalme, uvel, kaldsvetting osv hvis jeg har vært i butikken og gått/stått i kø for lenge. Men da sier på en måte kroppen fra at nå trenger jeg litt sukker. For med en gang jeg har drukket et glass med vanlig brus er jeg i toppform igjen. Drikker generelt lite brus o.l til daglig. Er ikke det snodig? Flere som opplever dette???

U BEET!!
grusomme greier.. hehe[:D]
hjelper ofte med en skål cheerios[8D]

Føler jeg må ha ett glass med sukker for å komme igang med dagen!

Jøss, er det sukker jeg mangler når jeg har det sånn????? HAr ikke funnet ut hvorfor jeg har hatt så store problemer med å stå lenge, særlig stille... Har jo det jeg trenger i kroppen..... ifølge blodprøver, jaffal.... Hm, interessant..

Thihi... ja du sier noe. Men kroppen bruker jo også ekstra energi, så da trenger den vel mer sukker også. Men godt er det da!

Hei. Hvertfall gjelder det meg. Har alt jeg trenger i kroppen jeg og. Og alle prøver er fine. Men når blodsukkeret synker fort så blir man uggen. Spes steder med mye mennesker, kø, varme osv er verst for meg.

Under de to siste kontrollene mine har jeg nesten besvimt! De har det pokker så varmt inne på kontorene! [&:]
Da har jeg måttet ha noe med sukker i etterpå for å komme meg!

Samme med meg når jeg var hos jordmor. Da hun skulle høre på hjertelyden til babyn, så måtte jeg ligge på ryggen... og det var ikke noe særlig. Ble skikkelig uvel. Og i tillegg har de det varmt. Men kom meg raskt igjen da.

Å ligge på ryggen er helt pyton [&:]
For min del er det å be om å bli dårlig!

Ja kan ikke ligge på ryggen noe særlig jeg heller. Derfor tenker jeg på hvordan jeg skal føde, siden jeg ikke orker å ligge på rygg. Hjelper heller ikke å sitte halveis. Så jeg tenkte på sideliggende. Off er ikke mange stillinger som er så behagelige lenger. T.o.m å snu seg om natte er et rent h....[8D]

Jannicke T; har du tenkt over å føde i badekar?? Tror det kan fungere greit, selv om du ikke orker ligge så mye på ryggen...??

Back
Topp