Sukker.no ?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Er det siden som blir anbefalt? Eller andre sider?

På sukker.., bør man være betalende medlem? Eller får man like mye treff som gratis medlem?

Jeg var gratis medlem, møtte et par stk derfra... Også min nåværende samboer og far til 3 av 6 av mine barn...
Hadde tre fra før da jeg møtte ham for 3,5 år siden... :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Møtte sambo der for 4,5 år siden, var gratismedlem :-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Aldri vært på slike sider selv, men mange bekjente fant hverandre på sukker og har stiftet familie.
Tror det er noe av det bedre...? :)
Lykke til :)

jeg var på en side som jeg ikke husker nå, den var helt grei. Har i det siste prøvd tinder, og det er moro ;)

Møtte min samboer på sukker. Vi har nå vart sammen i 4 år. Tror ikke du må betale noe de første to ukerne og får allikevel like mange treff. Etter det tror jeg ikke man kan skrive til andre, hvis ikke du eller den du snakker me har betalt. Men etter to uker på sukker hade vi allerede begynt å snakke på msn :) så hade aldrig bruk før att betale. Gikk unna alltså :P

Møtte min samboer på sukker. Vi har nå vart sammen i 4 år. Tror ikke du må betale noe de første to ukerne og får allikevel like mange treff. Etter det tror jeg ikke man kan skrive til andre, hvis ikke du eller den du snakker me har betalt. Men etter to uker på sukker hade vi allerede begynt å snakke på msn :) så hade aldrig bruk før att betale. Gikk unna alltså :P
Samme som oss :)
Fått 2 barn å ;)

Appen vel ;)

Back
Topp