Sukker i urinen

Grete71

Forumet er livet
På søndag var jeg lite flink med maten..... Var på besøk hos en slektning i 5tiden, da hadde vi sjokoladekake og is.... Senere, i 8-tiden på kvelden måtte vi jo ha middag, så da ble det pizza og cola.... Veldig sjelden jeg drikker cola, men da hadde jeg et lite glass. Gjett hvem som fikk + + på sukker i urinen på kontroll dagen etter????????!!!!! [8D] og jeg har ikke hatt spor av det engang!!!

Leverte ny urinprøve i dag, og stakk meg i fingeren.... Helt fin!!!!! Ikke spor av sukker i det hele!!!! [:D]

Så folkens - vil du ikke bli uroet på kontroll, så hold dere borte fra cola + søtt dagen før!!! [&:]

Hehe..
Samme skjedde med meg for et par år siden..
eh.. omtrent..

Hadde spist knekkebrød med sjokade til frokost og så måtte jeg til legevakten for noe krampegreier, da tok de blodprøve og seint på kvelden den dagen fikk jeg telefon om å komme fluksens neste morgen på fastende mage og ta en glukosetest[8|]

Var heldigvis som normalt..

Men knekkebrød med sjokade er altså ikke et bra triks før blodprøver/urinprøver[;)]

Tenk hvor lite som egentlig skal til før det blir helt krøll!!!! [:)] men nå har jeg lært.... IKKE godteri dagen før prøver! Det ble litt for nifst.... [:)]

Det har jeg aldri tenkt på. Spiser søtt daglig og har aldri fått utslag på glucose i urin. Takk for tipset i allefall!

Back
Topp