Sukker behov

[QUOTE="Aprikos, post: 19194873, member: 104873"]Har aldri likt hverken kaker, sjokolade eller andre søte ting, og nå kan jeg bare ikke få nok av det... Hvordan skal dette gå? :p
Jeg venter også jente :)

Samme her, veldig pussig. Jeg har løst det med å ikke ha noe som helst søtt i hus, så jeg ikke kan putte i meg sukkervarer. Før hadde vi et lager av det meste, men nå må jeg være nøye med at barnas lørdagsgodter blir kjøpt lørdag ettermiddag. Selvkontrollen min forsvant med svangerskapet tydeligvis. :oops: Men i det minste skal jeg ikke gi etter og spise usunt mens jeg er gravid. Holder suget litt i sjakk med å spise små tette måltider med sunn mat også. Trøster meg selv med at jeg kan fråtse i slutten av september, men da er jo sannsynligvis sukkersuget forsvunnet igjen. :p[/QUOTE]
Kjekt! Skulle ønske jeg også kunne klart det der... Men hue mitt vet at det finnes åpne bensinstasjoner uansett......

[/QUOTE]
Kjekt! Skulle ønske jeg også kunne klart det der... Men hue mitt vet at det finnes åpne bensinstasjoner uansett......[/QUOTE]
Bekkenet mitt klarer heldigvis ikke være med på hverken butikker eller bensinstasjoner, noe positivt får jeg ut av å ha bekkenløsning. :P :D

Har plutselig fått ett enormt søt-sug her og. Jeg prøver å virkelig å holde meg til bare lørdager! Og har vært veldi flink. Men siste dagene har suget etter fløte is vært for stort :/ jeg går så utrolig fort opp i vekt når jeg er gravid og sliter veldig med å få de av gjen, så jeg bør passe meg.

Venter jente :)

Mister all søt-sug her :) har ikke spist godteri på leeeeeenge :) selv ikke sjokolade eller potetgull :p har hatt en pose salt potetgullpose liggende siden påsken :p

Vi har også kuttet helt ut med å ha søtsaker i hus! Spiser heller bær når jeg får lyst på noe :)

Kjekt! Skulle ønske jeg også kunne klart det der... Men hue mitt vet at det finnes åpne bensinstasjoner uansett......[/QUOTE]
Bekkenet mitt klarer heldigvis ikke være med på hverken butikker eller bensinstasjoner, noe positivt får jeg ut av å ha bekkenløsning. :P :D[/QUOTE]
Godt du kan se hell i uhell ;p hihi

Har plutselig fått ett enormt søt-sug her og. Jeg prøver å virkelig å holde meg til bare lørdager! Og har vært veldi flink. Men siste dagene har suget etter fløte is vært for stort :/ jeg går så utrolig fort opp i vekt når jeg er gravid og sliter veldig med å få de av gjen, så jeg bør passe meg.

Venter jente :)
Ja, er som regel letter å på disse kg på enn av dessverre :/ Jeg bør passe meg jeg også! Har 3 ganger gått opp 8-10 kg og gått ned 2 ganger og var på vei ned siste gang rett før graviditeten, men kom vel bare til ned 3-5kg før graviditeten... Og sist jeg veiede meg var jeg +5 igjen.... Så ikke noe gøy med søtbehovet nå...og jeg blir jo helt gal om jeg ikke får sukkeret.......

Ja, er som regel letter å på disse kg på enn av dessverre :/ Jeg bør passe meg jeg også! Har 3 ganger gått opp 8-10 kg og gått ned 2 ganger og var på vei ned siste gang rett før graviditeten, men kom vel bare til ned 3-5kg før graviditeten... Og sist jeg veiede meg var jeg +5 igjen.... Så ikke noe gøy med søtbehovet nå...og jeg blir jo helt gal om jeg ikke får sukkeret.......

Jeg gikk opp 8 kg relativt kjapt denne gangen, å forstår ikke hvorfor. Synes jeg har vært veldi flink. Ikke går jeg ned i vekt når jeg ammer heller.. Meen heldivis er disse nurkene vert at ihop :) men frustrerende er det når en prøve å inngå det.

Alt med sukker er bare sååå godt! Å denne nye krone isen. Med karamell.. NAM :)

Veldig mye som er veldig godt :) Har ikke smakt den nye krone isen, har laktoseintoleranse.. kan ta noen tabletter for å spise is, men de er så dyre. Så jeg tar de bare da vi er på besøk hos andre der de serverer is.... eller så holder jeg meg bare unna... Men lager is i is maskin og det blir utrolig godt :)

Back
Topp