Sukker behov

Lykke i September

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
For nesten 2 uker siden fikk jeg lyst på smågodt og siden da har jeg hatt et søt behov hver dag.. Nå er det det samme hva slags søtsaker det er, bare det er søtt og godt... Det var like etter at magen ble mer tydelig.. Litt bekymret for at vekta vil skyte i været....
Flere som har det slik?
Var ikke søt behov et tegn på jente baby og sur behov et tegn på gutte baby?

Føler med deg!! Jeg har skikkelig behov for søtsaker, konstant! Det kan være hva som helst, så lenge det er søtt.. Begrenser meg veldig og bytter mye ut med frukt. Men det hjelper lite..

Jeg venter jente :)

Føler med deg!! Jeg har skikkelig behov for søtsaker, konstant! Det kan være hva som helst, så lenge det er søtt.. Begrenser meg veldig og bytter mye ut med frukt. Men det hjelper lite..

Jeg venter jente :)
Det er det UL dama sa til oss også - jente! Jeg drikker smoothie jeg lager med bær og litt tilbehør til frokost. Og da kan jeg holde meg unna søtsaker i noen timer, men så kommer søt behovet igjen...

For nesten 2 uker siden fikk jeg lyst på smågodt og siden da har jeg hatt et søt behov hver dag.. Nå er det det samme hva slags søtsaker det er, bare det er søtt og godt... Det var like etter at magen ble mer tydelig.. Litt bekymret for at vekta vil skyte i været....
Flere som har det slik?
Var ikke søt behov et tegn på jente baby og sur behov et tegn på gutte baby?
Åå, jeg også!! Er så søtsyk hele tiden! Det er faktisk plagsomt, for jeg må hele tiden "holde meg i skinnet :p og om jeg sprekker får jeg dårlig så samvittighet, fordi jeg vet jeg ikke burde! Blir jo også bekymret for "sukkerbaby". Håper det gir seg litt snart!! Venter en liten jente :)

Jeg har også skikkelig søtsug. Venter også en jente :p prøver å begrense meg skikkelig, men er jo ikke så lett..

Jeg har også ekstrem sukkerbehov, har det i grunn ellers og :p
Venter også jente :)

Har aldri likt hverken kaker, sjokolade eller andre søte ting, og nå kan jeg bare ikke få nok av det... Hvordan skal dette gå? :p
Jeg venter også jente :)

Jeg har også et enormt søtsug! Klarer innimellom å dempe behovet med jordbær, men det hjelper ikke så veldig egentlig. Føler at jeg MÅ har sukker kort tid etterpå... :confused:

Jeg venter to gutter, så vet ikke helt om det er noe sammenheng :p

[QUOTE="Aprikos, post: 19194873, member: 104873"]Har aldri likt hverken kaker, sjokolade eller andre søte ting, og nå kan jeg bare ikke få nok av det... Hvordan skal dette gå? :p
Jeg venter også jente :)[/QUOTE]

Samme her, veldig pussig. Jeg har løst det med å ikke ha noe som helst søtt i hus, så jeg ikke kan putte i meg sukkervarer. Før hadde vi et lager av det meste, men nå må jeg være nøye med at barnas lørdagsgodter blir kjøpt lørdag ettermiddag. Selvkontrollen min forsvant med svangerskapet tydeligvis. :oops: Men i det minste skal jeg ikke gi etter og spise usunt mens jeg er gravid. Holder suget litt i sjakk med å spise små tette måltider med sunn mat også. Trøster meg selv med at jeg kan fråtse i slutten av september, men da er jo sannsynligvis sukkersuget forsvunnet igjen. :p

Jeg har ikke ekstremt søt behov, men er blitt veldig glad ikke brus nå, har drukket så mye vann og saft og flere måneder at nå ble plutselig brus godt, vi pleier aldri å ha brus i hus normalt sett siden ingen av oss drikker det til vanlig :p

Jeg har også dilla på søtsaker og venter gutt. :)

Må ha saftis. Friskis eller Lollipop Spinn. Fordelen er at det er kun 60 kcal (ca) i hver og den varer lenge... ;)

Konstant. Det er helt håpløst! Prøver å være flink og heller kjøpe blåbær eller noe, men det hjelper liksom ikke. Vil ha alt mulig av godteri!

Jeg venter gutt.

Har lysst på noe søtt hele tiden :o så må ta meg kraftig sammen for å ikke trø i trynet søtt hele dagen!!
Venter gutt :)

Det er helt ekstremt! Jeg gikk inn i butikken kun for å kjøpe sjokolade her forrige uke, det har jeg ikke gjort på ganske mange åro_O:rolleyes:

Jeg har også et enormt søtsug! Klarer innimellom å dempe behovet med jordbær, men det hjelper ikke så veldig egentlig. Føler at jeg MÅ har sukker kort tid etterpå... :confused:

Jeg venter to gutter, så vet ikke helt om det er noe sammenheng :p
Hehe ;p er jo lov å ha søt behov med gutter også ;p

Back
Topp