Sukk..

hes

Forelsket i forumet
Da var mensen kommet..[&o]

Men jeg lurer på en ting..Nå er jo plutselig syklusen min på 24 dager? Denne måneden ivertfall..Er det ikke vanskeligere å bli gravid da? Noen som kan hjelpe..?

Det problemet har jeg denne måneden også. Min syklus denne gang var bare 23 dager. Ganske frustrerende. Siden jeg sluttet med pillen 1 april har den variert mellom 23 -28 dager. Ikke lett å regne seg fra til eggløsning da nei. Men jeg har brukt eggløsningstest to ganger. Fungerer egentlig ganske greit, bortsett fra at det er litt dyrt da. Håper hver gang at nå har vi klart det, og blir like skuffet når mensen kommer..... [:(]

Men det er bare å begynne på nytt med positiv innsats! Blir jo mye kos og sex da! [:D]

Synes jeg har lest en plass at 24 dagers syklus gjør at det blir vanskeligere å bli gravid..?

Kan hende varmen og alt spiller inn på syklusen noen ganger... Men hvis man er i prøvefasen, går det ann å evt kjøpe ELtester. Du får dem ganske billig på billigeteste.dk.

Lykke til[:)] Klem

Har sånne tester, men tenkte på at syklus lengden gjorde at det ble vanskeligere å bli gravid jeg?

takk for svar...[:)]

Det høres rart ut om det sku ha innvirkning, synes jeg... I og med at vi jenter har så ulik syklus, alle og enhver. Har lest masse på nettet nå om ulike ting ettersom jeg har hatt en SA og litt vondt etterpå... Men ikke kommet over noe om det...

Tror det ordner seg for deg jeg[:)] Nok en gang, masse lykke til, og nyt prøvedagene...

Tusen takk[:)]

har ikke peiling, men sånn matematisk sett så skulle det jo bare bli kortere ventetid mellom hver eggløsning, og det korter jo ventetiden DRASTISK!

Lykke til alle sammen[:D]

Back
Topp