*sukk*

hoppelopp

Blir kjent med forumet
Har slitt så mye med formen de siste ukene. Jobber 100%, men egentlig mye over... Kastet opp pga slitenhet, svimmel og nedstemt. Ikke noe ekstra energi til kommende storesøster.. i dag møtte jeg veggen! Kom meg til legen og endte med full sykemelding i 14 dager, gruvet meg som bare det til å fortelle sjefen det. Og når jeg ringer på jobb, så blir sjefen tydelig oppgitt og småsint på meg.. ja ja..! Måtte bare få luftet tankene mine!

Det har et navn, det kalles: "flink pike syndromet". Bruk de 2 ukene vel, og ikke fyll de med husarbeid eller noe. Ta deg tid til kommende storesøster og ikke bry deg om hybelkaniner!!!

Det har et navn, det kalles: "flink pike syndromet". Bruk de 2 ukene vel, og ikke fyll de med husarbeid eller noe. Ta deg tid til kommende storesøster og ikke bry deg om hybelkaniner!!!
Signerer denne.

Er i samme båt som du, legen sa: kjære deg, du har kjørt deg RETT I VEGGEN, nå er det stopp! Ble heller ikke vel mottatt på jobb men vettu for første gang noensinne: det driiiiiter jeg i! Håper du gjør det og <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Det samme skjedde meg, brukte lang tid på å forsone meg med tanken at situasjonen var sånn som nå.

Kjenner jeg driter i jobb nå, barnet i magen er viktigst!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp