Sukk..

High_Voltage

Betatt av forumet
Smertene øker i styrke, ennå ingen blødning heldigvis.. gjorde det slutt med kjæresten i går etter en kjempekrangel med verdens dummeste argumenter fra hans side.. føler at ting ikke er så anstrengt lenger, håper bare det ordner seg i magen.. dagens hjertesukk..

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når :p

Uff, stakkars deg :/
Er aldri noe kjekt med et brudd, men kanskje det kan bli litt lettere for deg å slappe litt av å ikke stresse så mye..
Det tærer jo en del på humøret og sinnet med mangel på tillit osv..
Håper bare at det går bra med deg og at spiren din klamrer seg fast ;)
Prøv å slappe litt av (lettere sakt enn gjort :P )

Kjære vakre vene, så trist at det måtte ende slik mellom deg og mannen. Men kanksje til det beste om han var irrasjonell og oversjalu uten grunn? Klem <3

Vi får håpe og satse på at smertene er voksesmerter <3
Du får ta det med ro <3

Begynte å tenke litt over hvor ille det var, i går.. flere mandager etter nattskift kom han uanmeldt hjem til meg og rett inn på soverommet mitt midt i arbeidstiden sin.. og ettersom vi bor i forskjellige kommuner, og jeg bor 40 min unna jobben hans, så slo tanken meg at han faktisk kom bare for å sjekke om jeg var alene, for han har ingen ærender i nabolaget mitt som er jobbrelatert allefall..

Omg.. huff. Etter hva du har forklart så hva kanskje dette til det beste. Du og spiren får det nok best for dere selv! Håper alt går bra med dere <3

God klem.

Huff skjønner du ikke har det helt greit. Jeg kjenner jo ikke han da så helt sikker skal jeg jo ikke være, men kjenner til den typen mannfolk. De har jo sine gode sider og det er nok derfor man klarer å "begrave" den lille følelsen av at noe ikke stemmer og etterhvert også sine egne meninger. Ofte så gradvis at man nesten ikke merker det. Ofte vil ikke slike menn at man skal gjøre noe særlig annet enn å være hjemme selv om det ikke sies direkte. Og den typen kontrollbehov og sjalusi eskalerer ofte. Da er det heller ikke uvanlig med vold. Du gjorde det riktige. Hvis han ikke er som dette så vil han skjønne hva du mener og roe seg. Men om han ikke gjør det er det best å holde seg langt unna slike. Skjønner det er ekstra vanskelig siden dere skal ha barn da. Men stol på deg selv :)
Lykke til! :) Klem

app! Venter nr 3 :) 15.02

Begynte å tenke litt over hvor ille det var, i går.. flere mandager etter nattskift kom han uanmeldt hjem til meg og rett inn på soverommet mitt midt i arbeidstiden sin.. og ettersom vi bor i forskjellige kommuner, og jeg bor 40 min unna jobben hans, så slo tanken meg at han faktisk kom bare for å sjekke om jeg var alene, for han har ingen ærender i nabolaget mitt som er jobbrelatert allefall..

:eek:Djiiiises!
Tror ikke du skal være redd for å ha tatt feil avgjørelse når det har vært så ille. Håper han respekterer valget ditt, og ikke prøver å lure deg inn i et forhold igjen! Du har bein i nesen - og du er ikke redd for å bruke det, så jeg er ikke bekymret for deg ;) <3

Hvordan går det med den lille i magen? Har det holdt med smertene, eller har du blødd?

Uff da. Høres ikke ut som en helt stø fyr nei. Tror du og sønnen din + spiren i magen har det bedre uten han.

Hvordan går det ellers med deg? Har smertene avtatt?

Termin 1.februar 2014

Håper det har gått seg til, og at ikke smertene har vært for ille?

Håper du har det bra og at smertene har avtatt. høres ut som du har tatt et voksent, fornuftig valg! Masse lykke til:) dette klarer du nok bra skal du se:)

Back
Topp