Sukk...

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Må liksom alle kommentere at jeg er liten? :confused:
Var hos frisøren, som sa at "hadde jeg ikke visst at du var gravid, hadde jeg ikke gjettet det.. Magen er jo ganske liten." Vet ikke om det var forsøk på å være snill jeg, men etter legens bekymring hadde det vært bedre å høre at magen er fin eller noe! :p
Men skal nok motbevise legens teori på oul! ;) Jeg var ikke noe større sist gang, så jeg tenkte ikke over det før legen kommenterte det.

Herlighet, det er mange der det ikke synes på i det hele tatt i uke 18! Ikke bry deg du og nyt heller å ikke være så stor :D

Jeg var godt og vell 20++++ når jeg var gravid sist før jeg fikk noe som helst mage. .. så den kommer nok plutselig:-) ikke alle som trenge så stor kul heller:-)

Alt folk skal kommentere! Det er slettes ikke uvanlig å ikke ha en svær babymage på denne tiden, det er jo tross alt mange måneder igjen å vokse på. Jeg har ikke akkurat diger mage selv nå (19+3), og er i grunnen fornøyd med det. Det blir tidsnok tungt...

Jeg får blandede beskjeder. Noen sier hvor liten jeg er, mens andre mener jeg er stor. Tror faktisk ikke folk har peiling på hva som er normalt... så tror ikke du trenger å tenke på det :) tipper du har en søt babykul:) og du, det blir fort tungt :)

Herlighet, det er mange der det ikke synes på i det hele tatt i uke 18! Ikke bry deg du og nyt heller å ikke være så stor :D

Ja, ikke sant!
Det er ikke alle som blir store, og man er da like gravid for det.
Legen min var bekymret, men jordmor mener det er naturlig siden jeg er så tynn fra før.
Delte meninger blant helsepersonell til og med! :p

Jeg får blandede beskjeder. Noen sier hvor liten jeg er, mens andre mener jeg er stor. Tror faktisk ikke folk har peiling på hva som er normalt... så tror ikke du trenger å tenke på det :) tipper du har en søt babykul:) og du, det blir fort tungt :)

Om jeg legger ut bilde av magen min her, er jeg sikker på at jeg ikke er den minste. ;-)
Synes kulen min er akkurat passe jeg egentlig! :-)
Jeg hadde jo ikke ofret den lille kulen en tanke (om at den var liten altså, selvfølgelig har jeg jo tenkt på kulen min! ;-) ) før legen min kommenterte det. Mener jeg var like "liten" forrige gang. Fikk mange kommentarer da også, om hvor liten og søt kulen min var. <3

Om jeg legger ut bilde av magen min her, er jeg sikker på at jeg ikke er den minste. ;-)
Synes kulen min er akkurat passe jeg egentlig! :-)
Jeg hadde jo ikke ofret den lille kulen en tanke (om at den var liten altså, selvfølgelig har jeg jo tenkt på kulen min! ;-) ) før legen min kommenterte det. Mener jeg var like "liten" forrige gang. Fikk mange kommentarer da også, om hvor liten og søt kulen min var. <3
Tror ikke dette er noe å tenke på :) måtte le litt av at du ikke har ofret kulen din en tanke :p

Mange som blir veldig overrasket når jeg sier at jeg skal ut i permisjon til sommeren, titter på magen og lurer voldsomt på når termin er. Er 20 uker og har en fin liten bulk.

Du er ikke alene, og alt er normalt. Får heller bare spøke med at du har en som står rett opp og ned ;)

Mange som blir veldig overrasket når jeg sier at jeg skal ut i permisjon til sommeren, titter på magen og lurer voldsomt på når termin er. Er 20 uker og har en fin liten bulk.

Du er ikke alene, og alt er normalt. Får heller bare spøke med at du har en som står rett opp og ned ;)

Så bra at det er flere med mså, søte kuler! :)
Og jeg tror jo egentlig ikke at jeg er så liten selv. Men lege henger seg jo oppi tall, og mennekser på gata tenker vel bare på gravide som store elefanter... :p

Jeg skal si det neste gang; at babyen foretrekker å strekke seg ut, framfor å ligge i fosterstilling! Hi hi! ;)

Sist gang fikk eg høre alt i fra at eg måtte ha verdens største gravid mage (og da var eg vare noen og 20 uker på vei) til at eg hadde liten mage (helt på slutten). Tror få faktisk har peiling på når magen kommer og hvor stor magen skal være i ulike uker ;)

Back
Topp