Stakkar vennen! Men udugelig er du hvertfall ikke! [:)]
Tror nok mange opplever det du gjør sånn på førsten, vanskelig før man blir ordentlig kjent med den lille og finner ut hva som fungerer.
Aner ikke om det er den "riktige" måten og gjøre det på, men kan jo uansett fortelle åssan det var her når lillegutt kom. [;)]
Han ligna nemlig veldig på lille David tror jeg... Skulle henge i puppen konstant, spesielt om natta, ellers ble det ikke noe soving...
Dem første 2 ukene eller sånn var det nesten håpløst, men da fikk jeg lært han til å ta smokken litt og fant en grei metode.
Sitter du og ammer? Det funka ikke her når han skulle sove hvertfall. Vi måtte legge oss i senga mi. Jeg la han inntil veggen,
sånn at det var stooor plass ved siden av meg. Så fikk han pupp, og etterhvert sovna han der. Lærte meg og høre på pusten hans om han sov ordentlig.
Så kobla jeg han forsiktig fra puppen, og raskt inn med smokken. Lå helt rolig til han sov ordentlig igjen, holdt smokken på plass osv.
Så rulla jeg meg forsiktig bort, og la en pute med t-skjorta mi på mellom oss... [;)]
Litt styr, men det eneste jeg klarte å finne på... MÅTTE sove litt på natta... Ellers må jeg innrømme at vi ofte sovna med han på puppen ja...
Spesielt når det var tid for litt mat litt utover natta...
Gutten din har nok bare et stort sugebehov, og å ligge sånn inntil mamma er nok veldig trygt og godt. Er nok ikke noe galt. [:)]
Eller sover han mye på dagen, sånn at han har snudd døgnet..!?