Sukk....

forvirretmor

Gift med forumet
Det er ikke alle som våkner av at noen faktisk går inn til deg og sier "Hege,det er Marianne fra legesenteret.Du må legges inn på sykehuset no "Vi har ring deg 60 ganger!!!"

Jeg vil ikke[:(][:(]Har virkelig ikke lyst til dette nå[:(]

Uff,lang historie kort: Jeg har noen prøveverdier som er helt ut av ville helvette[&o]

Jeg innrømmer det,jeg er kun ute etter sympati med dette innlegget.[X(]

Prøverier? Du mener falske rier eller kynnere? 

ORIGINAL: Sicily

Nei,jeg er ikke gravid. Er bare i litt dårlig stand[:o] Også er tastaturet mitt på trynet[>:]

ORIGINAL: forvirretmor

Nei,jeg er ikke gravid. Er bare i litt dårlig stand[:o] Også er tastaturet mitt på trynet[>:]

Hehe, ok.. God bedring! [:)]

ORIGINAL: forvirretmor

Hehe, ok.. God bedring! [:)]

Takk[:)]

Hørtes ganske alvorlig ut da, jeg hadde nok dradd på sykehuset hvis jeg var så syk!

ORIGINAL: mjauth

Hørtes ganske alvorlig ut da, jeg hadde nok dradd på sykehuset hvis jeg var så syk!

Ja jeg må jo det.Venter på at noen kommer for å ta vare på ungene mens jeg er der nå:)

ORIGINAL: slisabeth

Riktig god bedring! Du har vært syk lenge nå!.

Ja.Siden jul... Og det blir bare værre[:o] Hjelp! Vet ikke helt hva de kommer til å gjøre med meg nå[X(]

Oisann, håper virkelig de finner ut av ting og får deg frisk igjen.

God klem[:)]

Ja jeg håper det. Man blir faktisk litt redd når man vet at legen trodde jeg hadde seinet om her hjemm[:o]e

ORIGINAL: AnneEmilie

uffda [&o][&o] god bedring til deg, håper de får behandlet deg på sykehuset til du er frisk!

Google[X(][X(][X(] at man ikke kan ligge unna[X(]

Huff.. [&o]

Hva er det snakk om? [&:] Får håpe du får bli bedre nå da i det minste [&:][:)]

ORIGINAL: Frk.Keller

Huff.. [&o]

Hva er det snakk om? [&:] Får håpe du får bli bedre nå da i det minste [&:][:)]

Jeg har ekstremt høyt stoffskifte,også ser det ut som hjertet mitt har begynt å skille ut et enzym som ikke bringer noe godt med seg.I tillegg ser det ut til at det skjer noe i lunger og lever.

Huff da, får håpe de finner ut hva det er og får deg frisk raskt.
God bedring[:)]

huff! god og rask bedring ønskes deg [:)]
*klemmepå*

Masse klemmer til deg fra meg og vesla. Synes i grunnen du har nok annet å stri med... KLEM*

ORIGINAL: Otto

Masse klemmer til deg fra meg og vesla. Synes i grunnen du har nok annet å stri med... KLEM*

Tusen takk:)

Back
Topp