Sukk - noen andre på overtid?

Elel

Andre møte med forumet
Hadde termin 13 januar men ingen baby har gitt noe tegn til å ville komme enda, ikke en maserie engang!!! Har time til overtidsvurdering på tirsdag - men det er bare en vurdering så det er slett ikke sikkert jeg blir igangsatt den dagen eller den neste for den del.

Jaja...jeg får bare vente. Har gjort alt klart til termindato så jeg har liksom ikke så mye å putle med heller. Har vert en tur ut å rennt akebrett sammen med storebrødrene tidligere idag - kanskje det har effekt??

Jaaaaa....... På overtid her og. Termin 12. Januar. Er så utrolig matt og motløs nå. Gleder meg ikke lenger en gang. Skal til overtidskontroll i morgen kl 12. Ble strippa på torsdag og fikk en kraftig tegningsblødning, men den har gitt seg. Håper de tar hull på vannblæra siden jeg allerede har 3 cm åpning. Vært hos jm og sjekka deg?

Ikke på overtid enda, har ikke termin før neste lørdag, men kjenner følelsen. Gikk 12 dager over med førstemann. Hadde ikke ett eneste modningstegn, ikke engang kynnere og var til slutt overbevist om at kroppen min ikke klarte å føde;-) men han kom til slutt av seg selv. En rimelig klar mor som ankom fødestua da ja:-P

Jaaaaa....... På overtid her og. Termin 12. Januar. Er så utrolig matt og motløs nå. Gleder meg ikke lenger en gang. Skal til overtidskontroll i morgen kl 12. Ble strippa på torsdag og fikk en kraftig tegningsblødning, men den har gitt seg. Håper de tar hull på vannblæra siden jeg allerede har 3 cm åpning. Vært hos jm og sjekka deg?

Sjekka meg hos jordmor flere ganger, ingen endring og ingen opning. Motløs og lei. Prøver å ikke stresse. Synes det er flaut å levere storesøsken i barnehagen og alle sier "jammen går du her ennå!?!?" Sukk.

Iiiiiiiingen fødsel inatt heller...viss jeg legger godviljen til så kunne jeg kjenne en svak mensmurring rundt kl 3.

Jeg trøster meg med at jeg aldri har hørt om noen baby som har blitt værende i magen

På vei til overtidskontroll og ul... Så utrolig kjiiiiipt om vi blir sendt hjem igjen. Typisk min flaks..

Fikk ctg og ul. Estimert til Ca 3,9 kg, men veldig usikkert da det var vanskelig å måle. Ble undersøkt også, og kunne tøyes til 5 cm(!) så nå går vi rundt og henger på kjøpesenteret i et par timer som er i nærheten. Fikk beskjed om at det kunne vær lurt hvis noe skulle skje. Hvis ikke blir vi satt i gang på torsdag om det ikke skulle skje noe før.

En dag på overtid og masse maserier og menskramper, og føles ut som om bekkenet splitter i to :p
I går så rant det litt på do og, men bare veldig lite og i 4-6 omganger, liksom. I dag tidlig, og.
Ikke vondt ennå da, heldigvis :)
Siden det har vært så symptomfritt hittils og plutselig er symptomene her, så tror legen min at det snart skjer :p

Overtidskontroll idag!! 7 dager på overtid Jeg er veldig spent på hva dagen bringer. Har ca 2timer reisevei og tidlig time så her begynner dagen snart *gjesp*

Hadde termin for ei uke siden. Var på sjekk etter vannavgang og da ble det oppdaget misfarging så blir satt i gang nå.

Brukte dagen igår på sykehuset, har fått to modningspiller men ikke særlig effekt av disse. Har kjent en del murring og minieier inatt...håper opningen er blitt større slik at de kan ta vannet.

Er sååååå utrolig sliten og motløs nå...skulle tro at kroppen min hadde skjønnt opplegget med å føde siden dette er baby nr tre??? Idag er det 11 dager på overtid.

Overtid dag 4 ;( ingen tegn, støvsuging no då, kansje det hjelper.
Ny tlf og gløymt passord har vist ikkje fått med meg nicket mitt.

VETLE 15 <3

1 dag på overtid. Trodde aldri i livet at eg skulle gå over tida, men så feil kan man ta. Slimproppen gikk i går (tror eg...) har hatt litt slim og sånt i dag, noen tak i magen, men ikke noe mer. Jordmor fant 2 cm åpning i går, og så strippa ho litt... Men har ikke tro på at det skjer noe mer enda...

3 dagen over her. Har i 3 uker hatt mye modning! 3 kvelder på rad har jeg hatt mye strålinger og stikkninger i underliv og lårene. Vonde kynnere.kvalm å kastet opp i går! Men våkner opp i dag fin og hel... o_O

Back
Topp