Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
er sånn her å, men jeg har gitt opp litt. men svigermor har også blitt litt flinkere til å spørre oss om hun kan få. helldigvis bor alle besteforeldre min 45min unna så det er ikke så ofte.
Eg har ei mor så gir Emil alt, men han bler isje hypper heldigvis..
Men hadde han blitt det så hadde eg sakt i fra, at her e det snob på lørdagen for han bler hypper av sukker og vis hu ska på død å liv gi ungen noe godt så kjøb sukker fri snob, det har de på butikken litt dyrer men smake liga godt..
Jeg syns det er noe dere bestemmer. Selvfølgelig er det et privilegie å være besteforeldre, men ikke når det er snakk om 3-4 ganger i uken. Syns du bør forklare de at gutten din blir hyper av det. Og hvis de ikke ser det selv, så kan jo de få lov til å legge han en kveld han er gira på sukker.
Skjønner det er en lei situasjon, men er sikker på at de forstår deg hvis du forklarer det på en fin måte[:)]
Nei, jeg er helt enig med deg!! Det er DERES barn, da er det DERE som bestemmer hvordan dere vil ha det... Spesielt siden han er ofte sammen med de, OG blir hyper av det... Uansett synes jeg de skal respektere "reglene" deres, og følge de!
Nei du er absolutt ikke sær.
Dem SKAL respektere dere og lille gutten, det er jo absolutt ikke bra for han hvis han blir hyper, det gjør vondt i kroppen!
(snakker av erfaring, blir veldig hyper selv og det gjør vondt i kroppen)
Jeg ville tatt dette opp med dem igjen og si det skikkelig, spør om dem forstår og at dem lover og slutte med dette.
Du er ikke sær.......min bestemor gjprde sånn en periode, ga ting til nicholas som jeg ikke gjorde. Bla annet saft. Jeg sa i fra, og hun respekterte det.