Sukk hjerte...

• Trådstarter Trådstarter Choice
  • Opprettet Opprettet
C

Choice

Guest
Sitter og drømmer meg bort i alle bildene fra husene deres.. Si meg.. Hva jobber dere og mennene deres som? Alle dere som har sånne stooore fine hus.. Hehe[:)] Nøstemamsen, moskata, ~Nathalies mamma~, Isolde92, FruNette.. alle sammen! Gi meg _litt_ tro på at vi, med våre lavtlønnsyrker (sykepleier+brannmann) kan ende opp sånn engang også.. Ligger husene deres langt fra "storbyer"? Har dere bygd selv? Helrenovert hus dere har kjøpt? Eller er dere rett og slett rike? Sukk..[:)]

ORIGINAL: Tornerose:D

Sitter og drømmer meg bort i alle bildene fra husene deres.. Si meg.. Hva jobber dere og mennene deres som? Alle dere som har sånne stooore fine hus.. Hehe[:)] Nøstemamsen, moskata, ~Nathalies mamma~, Isolde92, FruNette.. alle sammen! Gi meg _litt_ tro på at vi, med våre lavtlønnsyrker (sykepleier+brannmann) kan ende opp sånn engang også.. Ligger husene deres langt fra "storbyer"? Har dere bygd selv? Helrenovert hus dere har kjøpt? Eller er dere rett og slett rike? Sukk..[:)]

Lura æ å, vil å ha ett stort flott hus[8|]

Huset mitt får du ikke se før i september en gang,holder på å bygge,men kan jo svare deg forde[;)]
Jeg er hjelpepleier,akkurat nå jobber jeg ikke som det,men fra juni så har jeg 50%natt,ikke til å bli rik av nei. Mannen min er selger,så han tjener jo greit,men vi er langt fra rike:)
Når huset er ferdig så kommer vi nok til å merke det,men vi må bli flinkere til å prioritere  hva vi skal bruke pengene på. Nå blir det nok litt sløsing...[:D]

hehe vi er heller ikke rike[;)] Men sambo driver eget snekker firma og jeg sluttet i jobben min for og være hjemme værende[:)][:)]

Vi har byggd en gang før og solgte med en kjempe bra fortjeneste samt at sambo har satt opp hele huset selv og byttet jobber med elektrikeren. så vi har spart masse penger på det pluss at vi har leilighet i kjelleren som vi leier ut og får 5000 kr i mnd[:)][:)]

det blir noke deres tur en dag også tornerose[;)][:)][:)]

Back
Topp