Sukk.... engangsstønad...

nutta06

Glad i forumet
Hmmmm... Nå sitter jeg med masse penger som ikke er mine... Hvordan skal jeg gå fram? Dere skjønner.... Jeg fikk utbetalt dobbelt med engangsstønad... en på torsdag og en på fredag... Føler meg jo som en millionoksånær her jeg sitter... [:D] Men seriøst... vil gi pengene tilbake, men hvordan går jeg fram??

nææh?? tror ikke jeg hadde sakt ett ord.. hehe. men det er meg det da.. (hatt lite peng i det siste jeg) [:)] Men, du går bare inn å sier at du fikk den 2 ganger så fører di vell over pengene igjen til der de kom fra.. [:)]

ORIGINAL: xsnox86

nææh?? tror ikke jeg hadde sakt ett ord.. hehe. men det er meg det da.. (hatt lite peng i det siste jeg) [:)] Men, du går bare inn å sier at du fikk den 2 ganger så fører di vell over pengene igjen til der de kom fra.. [:)]
Hehe, ja d frister jo litt da... Men ikke noe gøy å bruke penger som ikke er mine!! Nei, jeg får vel ta en telefon til trygdekontoret i Hemnes kommune... hehe....

De har nok fått hikke borte på trygdekontoret. Jeg fikk sykepenger to ganger, på akkurat samme dagene som deg. JEg sendte en e-mail og sa at de måtte fortelle meg hvor jeg skal sette tilbake det som kom ekstra.. :)

ORIGINAL: nutta06

ORIGINAL: xsnox86

Hehe, ja d frister jo litt da... Men ikke noe gøy å bruke penger som ikke er mine!! Nei, jeg får vel ta en telefon til trygdekontoret i Hemnes kommune... hehe....

Hehe.. stemmer.. [:D]

Jeg har sendt de en mail, men di kunne ikke se at dn var sendt ut mer enn en gang... Jeg måtte også sjekke m banken at d ikke var gjort noe feil fra den sia... ikke noe feil der heller... Får bare avvente å se da... (Kanskje de på trygdekontoret ser noe som ikke legene eller jordmødrene ser?  at jeg har to inni her... [:D]) Neida... Jeg får bare avvente å se når de eventuellt blir å kontakte meg.... hehe...

Back
Topp