sukk dissa mannfolka

swisst

Blir kjent med forumet
hei
blei dumpa i går av faren t barnet etter ett og et halvt år ilag... å ei uke å tre dager igjen til termin.... veit ikkje ka æ skal gjøre... e så lei meg! elske han over alt på jord! han sir at han fortsatt elske meg men at æ har forandra meg så masse no i d siste... har prøvd å si at d sikkert blir som normalt igjen etter fødselen å første tida me babyen. vil ha han me meg i denne vanskelige tida! noen forslag for ka æ kan gjøre eller burde gjøre????[:(][:(][:(]

Er det mulig? Hvor gammen er han da - født i går og tørket over ovnen??? Han høres altfor umoden ut til å bli far i hvert fall [:@][:@][:@]

herregud hørtes enten ut som fyrn e skikkeli barnsli å ikke klar for å bli far eller at han har plutseli fått kalde føtter..men han virka faen ikke rett..klart du har forandra dæ i denna perioden..[:@][:@][:@][:@][:@]
sender trøsteklem å håper han kommer t vett..jessu

huff, stakkars deg da!
Håper du klarer å fokusere på deg og babyen, slik at dere har det bra.
Drit i den umodne typen[:@][:@]........skal se han angrer når lillenurket ditt kommer!

ORIGINAL: Anita20

[:@][:@][:@][:@] har ikke ord [:@][:@][:@][:@]

[:'(][:'(][:'(][:'(] ikke jeg heller [:@][:@][:@][:@] 

åhhhh for en idiot, sikker på at det ikk ligger noe annet bak da?

ORIGINAL: Junibaby

ORIGINAL: BabyMama

Er det mulig? Hvor gammen er han da - født i går og tørket over ovnen??? Han høres altfor umoden ut til å bli far i hvert fall [:@][:@][:@]

Enig! Høres ikke ut som han er klar til og bli pappa! Forandret deg??????? Selvfølgelig har du forandret deg! Du er jo høygravid, for fa...... [:@][:@][:@][:@][:@]

ja så klart forandrer du deg[:@]har har ikke fått kalde føtter da...men litt sent å ombestemme seg til å bli pappa ei uke før termin[:'(]

stakkars deg....du må jo ha det kjempe vondt.håper virkelig for deg babyen og hans del at dette er et innfall han kommer RASKT over!vist ikke, å den eneste grunnen har er for å forlate deg å sitt ufødt barn,kan det bare være det samma mener nå jeg.

trøste klemmer til deg...

Huff høres ikke bra ut...[:'(][:@]

Men, det er han som taper på det!!! Prøv å fortell han det du!!

[:@][:@][:@]  for en jæ... tenk at det går an.. Får håpe at han tar til fornuft igjen da..
lykke til.

Her er det jeg som har vært på vei ut døra et par ganger, men da har sambo skjønt alvåret og nærmest komt krypende på sine knær. La han ikke leke med deg eller ødelegge for at det blir en fin opplevelse når babyen kommer. I denne situasjonen må du tenke på deg selv og hva som er best for deg og den lille!!! 

stakkars stakkars deg sier jeg også. Du må være sterk, og prøve å tenke positivt fremover. Det er nok tøft å være alene i begynnelsen, så kanskje du har foreldre eller noen i nærheten som kan hjelpe deg nå. Du må ihvertfall ta imot all hjelp du kan få. Ønsker deg all lykke til både med fødsel og forhold.

Back
Topp