*nr3imagen*
Betatt av forumet
ORIGINAL: Vesla85
Jeg hadde tatt duppen myyye tidligere på dagen. Vekk han kl 0730 hver morgen, dupp kl 12, legg han kl 18-1830.
Enig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vesla85
Jeg hadde tatt duppen myyye tidligere på dagen. Vekk han kl 0730 hver morgen, dupp kl 12, legg han kl 18-1830.
ORIGINAL: Elisabeth og to små
ORIGINAL: Aravis
Tusen takk for råd damer, men det er nettopp det som er problemet.. Sånn som i dag, som vi sto opp klokka 9, så er han lagt for soving nå. og da sover han kanskje til 13.. Og han klarer aldri i verden å holde ut så lenge som til klokka 18-19 da altså.. [&:] Så vi får se hvordan det blir i kveld, gitt..
Ikke med litt ekstra underholdning heller? Begynne med kveldsstell/bad i 17.30 tida? Så ligger han i seng 18.00-18.30? [:)]
ORIGINAL: SnøEngel
Mini her sover gjerne til kl 9-10 på dagen. Da er det morgen[:)]
Så er han trøtt igjen og legges en gang mellom 12-14 og sover lenge.
Vi legger han kl 20 og viss han våkner er det altid noe, tørst, bleie, tenner osv men sovner fort igjen.
Noen ganger er han sliten rund 16- 16.30 og sovner da legges han kl 21.
Jeg kunne aldri finne på og vekke han kl 7 på morgenen, selv om han ikke sov om natten. Hadde heller prøvd å flyttet legge tiden fram med et kvarter av gangen.Men de få gangene han har stått opp så tidlig trenger han 3 dupper på dagen.
Var en periode jeg ville han skulle legges senest 19 siden alle de andre barna legges da. Kuttet ned på dagsøvn, prøvde alt mulig en stund, men da våknet han bare kl 22 og nektet og sove før kl 1 på nattet. Så fikk han sen dupp igjen og så tok han kvelden 20.
Håper det ordner seg for dere [:)]