suki!

Skrållan

Forumet er livet
Hei du! [:)]

Du kjøpte sånn Jul i svingen tunikakjole til TS og NM, gjorde du ikke? Jeg tenkte jo å kjøpe til Ida, men de er helt utsolgte i butikkene her. Så jeg må bestille på nett. Derfor lurer jeg på hvilken str du kjøpte til TS? Hadde de hatt den i butikk her, kunne hun jo prøvd, men det blir jo verre over nett. Jeg tenker litt på 110 cm, men kanskje den blir kort? Tenkte jo hun skulle ha den litt utover nyåret også liksom, og kanskje til høsten igjen og...

Jeg hadde kjøpt 110, de er ikke så store i størrelsen..

Jeg skal en tur på jobb etterpå, så da kan jeg måle en for deg hvis du vil, i cm?
Har Marcus på tilvenning i ny barnehage i dag, men vi skal ned dit for å handle siste rest av julegaver når han er ferdig.

Ja, gidder du det? Hun er jo så svær hun frøkna her i huset, så det hadde vært topp om du gidda det! Tror egentlig 110 holder jeg og, men greit å få det bekrefta liksom.. 

Jepp, måler den i cm fra ryggen og ned.. :)

ORIGINAL: suki

Jeg kjøpte 110 til TS. Har ikke prøvd den på henne, men den er som WZ sier ikke spesielt stor i størrelsen. Regner med den passer fint som kjole i vinter, men at den neste vinter nok blir mere tunika med bukse under.
(Jeg har jo NM som kan arve, så ingen krise hvis ting holder bare en vinter).
Kjøpte 86 til NM da.

Ja, regner med det blir mer tunika neste vinter. Tror 110 holder her og, Ida er jo ganske jevnstor med TS.

ORIGINAL: WZ

Jepp, måler den i cm fra ryggen og ned.. :)

supert, tusen takk! [:D]

Nå har jeg endelig knovla meg til å finne ut hvordan den ser ut, denne kjolen, og den var jo kjempefin!! Har lyst på sånn, men har strengt tatt ikke bruk for [X(]

Ja, sant den er fin? [:)]
Ida har jo strengt talt ikke behov for flere kjoler, men denne er jo i ull, så den kan hun bruke til hverdags også... med den røde janus ullongsen med blondekant, og matching ullgenser med blondekant [;)]

Jada, godt poeng! Jo, den var veldig fin ja.. Meeen, sikkert fem andre unger i barnehagen her også som har den, jeg skal være sterk og stå imot! [:D] For alt jeg vet kan den jo ligge under treet også, hadde vært artig [:D]

Ja, det hadde vært topp! [:)] venter med å bestille den før etter julaften jeg, i tilfelle noen har lest mine tanker ang den kjolen der. Også kanskje det blir salg på de klærne i romjula? [8D]

Det skal du ikke se bort ifra nei, om det er flere igjen da! Veldig fin kjole..... Kommer til å drømme om den i natt tror jeg, hehehe [8D][:D]

Hehehe, jeg har drømt om den kjolen der i et par uker allerede! [8D][:D]

ORIGINAL: Skrållan

Ja, det hadde vært topp! [:)] venter med å bestille den før etter julaften jeg, i tilfelle noen har lest mine tanker ang den kjolen der. Også kanskje det blir salg på de klærne i romjula? [8D]

30% på alt fra julisvingen på barnas hus på lillejulaften

Den var 56 lang (troooor jeg) i str 120, 110 var ca 2 cm kortere

ORIGINAL: WZ

ORIGINAL: Skrållan

30% på alt fra julisvingen på barnas hus på lillejulaften

Den var 56 lang (troooor jeg) i str 120, 110 var ca 2 cm kortere

men barnas hus ligger en times kjøretur unna... [8D]
Okei, takk så mye! skal måle Hufsa når hun blir i bedre humør!

Back
Topp