LeneChr Forumet er livet 13 Aug 2007 #2 Å så deilig!! Hvor i Hellas da? Ja, vi drar 1. sept kl 07.00[&o] Til Mallorca[:D] Men merker jeg syns det er mye å skulle huske på[&:]
Å så deilig!! Hvor i Hellas da? Ja, vi drar 1. sept kl 07.00[&o] Til Mallorca[:D] Men merker jeg syns det er mye å skulle huske på[&:]
X x1xnothernstar Elsker forumet 13 Aug 2007 #3 noen som vet av den pakkelisten? er redd for å glemme noe..[&:] huff, ja det er mye å huske på. dit og datt om håndbagasje osv.. *blirsprø*
noen som vet av den pakkelisten? er redd for å glemme noe..[&:] huff, ja det er mye å huske på. dit og datt om håndbagasje osv.. *blirsprø*
LeneChr Forumet er livet 13 Aug 2007 #4 Vi skal til Alcudia[:)] Var i Palma Nova i 2001 sammen med ei venninne. Da var det fest og moro. Nå blir det kos og moro[:D] Må få tatt en titt på den pakkelista ja[&o] Hvor skal dere Stine?
Vi skal til Alcudia[:)] Var i Palma Nova i 2001 sammen med ei venninne. Da var det fest og moro. Nå blir det kos og moro[:D] Må få tatt en titt på den pakkelista ja[&o] Hvor skal dere Stine?
X x1xnothernstar Elsker forumet 14 Aug 2007 #5 tyrkia den.5 september[:)] blir mindre folk her de ukene skjønner jeg[;)] mange som reiser bort blir deilig, svigers eier leilighet der nede med basseng og greier så det blir nok bra[;)]
tyrkia den.5 september[:)] blir mindre folk her de ukene skjønner jeg[;)] mange som reiser bort blir deilig, svigers eier leilighet der nede med basseng og greier så det blir nok bra[;)]