Suging

tingeling1

Forumet er livet
Lurer litt på hva jeg skal gjøre.... Sambo sier at han savner skikkelig at jeg suger ham.... Jeg er IKKE glad i dette, og har kanskje bare gjort det 3 ganger siden vi ble sammen....
 
Bør jeg gjøre det oftere for hans skyld, eller bør han skjønne at jeg ikke liker det og akseptere det??
 
ORIGINAL: SøkerStorken

ej syns d e greit å suge, men når d kommer "gledestårer" ut fra hodet, da slutter ej... syns smaken e jævlig[8D][8D] et tips e å suge når han har på seg kondom[8D][8D]

 
kondom smaker nå hvertfall jævlig[:'(]
 
Vi snakker masse om det, og han vet hva jeg mener om det. Ender bare med at jeg blir lei meg når han sier at han savner det skikkelig, og at han er misfornøyd når det gjelder akkurat den delen av sexlivet vårt....føler meg så utilstrekkelig når han sier det. Skal jo ikke være derfor jeg suger ham heller.....
 
ORIGINAL: tingeling1

Vi snakker masse om det, og han vet hva jeg mener om det. Ender bare med at jeg blir lei meg når han sier at han savner det skikkelig, og at han er misfornøyd når det gjelder akkurat den delen av sexlivet vårt....føler meg så utilstrekkelig når han sier det. Skal jo ikke være derfor jeg suger ham heller.....

 
Så lenge han ellers er fornøyd med resten av sexlivet syns jeg du skal be han holde kjeft med god samvittighet [;)] Be han se for seg det andre alternativet- 0 sex...
For å ha et godt og rikt sexliv/samliv må begge parter være fornøyd, og det finnes ingen regler som sier at suging hører med til det.. Han har sikkert enkelte ting han liker mindre enn andre på det seksuelle plan han og, og jeg personlig syns han høres ut som en storforlangende tufs! [:D]
 
ORIGINAL: tingeling1

Vi snakker masse om det, og han vet hva jeg mener om det. Ender bare med at jeg blir lei meg når han sier at han savner det skikkelig, og at han er misfornøyd når det gjelder akkurat den delen av sexlivet vårt....føler meg så utilstrekkelig når han sier det. Skal jo ikke være derfor jeg suger ham heller.....

 
Akkurat likt her!!
 
Gudskjelov at det ikke er bare meg!! [:D] Jeg har aldri sugd min nåværende kjæreste, og jeg tviler på om jeg kommer til å gjøre det... [8D] Det blir litt flaut å plutselig skulle begynne med det nå også liksom. [:)]
 
Jeg klarer det heller ikke..., det er jo bare ekkelt..[:'(] Men jeg har tideligere sagt klart i fra og det er bare noe de må respektere.., det går jo ann å ha det supert på andre områder[;)]
 
ORIGINAL: SøkerStorken

ORIGINAL: April06

ORIGINAL: SøkerStorken

ej syns d e greit å suge, men når d kommer "gledestårer" ut fra hodet, da slutter ej... syns smaken e jævlig[8D][8D] et tips e å suge når han har på seg kondom[8D][8D]


kondom smaker nå hvertfall jævlig[:'(]


ikke kondom med smak[;)]


uhm.. joooo[:'(]
syns det er best uten noe jeg [:D][;)]
 
synes det er digg å suge typen..gjerne til det går for han.. svelger også.
men jeg må være klar for det å begynneforsiktig..
 
jo våtere jo bedre er det jo for guttene,,å mye spytt er ekkelt!
 
men det er sikkert ikke bare bare å slikke heller.. vet om mange gutter som synes det kan være ekkelt.
 
så: sug og svelg!![:D] men det er jo opp til enhver!
 
Sug og svelg, God Helg!
 
Neida.. Om du ikke liker det, og ikke vil "ofre" deg til å gjøre det, er vel det helt greit det. Men da må man jo også respektere at han ikke må gå ned på deg..
 
Skjønner tanken! Gjør deg jeg, fordi jeg selv trenger oralsex for å komme..
 
Synes også det er dumt å gjøre det når man selv egentlig ikke vil. Kan vel ikke være koselig for noen av dere da. Jeg suger gjerne mannen min, men jeg svelger IKKE. Selv om han helst vill at jeg gjorde det så akksepterer han at jeg ikke liker det. Synes det er godt å suge han da. Kjenner at han nyter det, og da blir jeg bare mer kåt selv også. Men jeg gjør det bare om han er rimelig ny dusjet.
 
ORIGINAL: tingeling1

Lurer litt på hva jeg skal gjøre.... Sambo sier at han savner skikkelig at jeg suger ham.... Jeg er IKKE glad i dette, og har kanskje bare gjort det 3 ganger siden vi ble sammen....

Bør jeg gjøre det oftere for hans skyld, eller bør han skjønne at jeg ikke liker det og akseptere det??


Jeg forstår deg godt jeg! Liker det heller ikke.
synts det er skikkelig ubehagelig.
tror sambo savner det.men han sier heldig vis ikke noe på det.

synts din også skulle akseptere deg på dette. Det skal jo være godt for dere begge.
å det er flere måter å tilfredstille på!
 
ORIGINAL: tingeling1

Vi snakker masse om det, og han vet hva jeg mener om det. Ender bare med at jeg blir lei meg når han sier at han savner det skikkelig, og at han er misfornøyd når det gjelder akkurat den delen av sexlivet vårt....føler meg så utilstrekkelig når han sier det. Skal jo ikke være derfor jeg suger ham heller.....

 
Gikk en liten faen i meg nå. Kan du ikke finne på noe han ikke liker, også kan du fortelle han at akkurat det savner du kjempe mye og at du er så utrolig misfornøyd med den delen av sex livet?
 
Enda en idé: Du sier du kan suge han hvis du får stappen dildo opp i baken på han [:D] for det er noe du synes høres til. Også han du lest at det liker mannfolk og siden han er mann så liker han det. Hvis han sier nei så får du bare stå på krava. De han noen gigantiske dildoer på Kondomeriet. Husk det må være en sånn med vibrasjon som du kan regulere [:D].
 
vet akkurat hvordan du har det, har aldri vært noen fan av det jeg heller, men jeg har sugd han en del ,men lenge siden nå.
 
ORIGINAL: Puffen

ORIGINAL: tingeling1

Vi snakker masse om det, og han vet hva jeg mener om det. Ender bare med at jeg blir lei meg når han sier at han savner det skikkelig, og at han er misfornøyd når det gjelder akkurat den delen av sexlivet vårt....føler meg så utilstrekkelig når han sier det. Skal jo ikke være derfor jeg suger ham heller.....


Gikk en liten faen i meg nå. Kan du ikke finne på noe han ikke liker, også kan du fortelle han at akkurat det savner du kjempe mye og at du er så utrolig misfornøyd med den delen av sex livet?

Enda en idé: Du sier du kan suge han hvis du får stappen dildo opp i baken på han [:D] for det er noe du synes høres til. Også han du lest at det liker mannfolk og siden han er mann så liker han det. Hvis han sier nei så får du bare stå på krava. De han noen gigantiske dildoer på Kondomeriet. Husk det må være en sånn med vibrasjon som du kan regulere [:D].

 
Signerer denne- prøv dette neste gang [:D][:D]
 
Av og til handler det om å gi og ta, uansett hva en foretrekker eller liker selv.
 
ORIGINAL: Catski

Av og til handler det om å gi og ta, uansett hva en foretrekker eller liker selv.

 
Kan til dels være enig, men syns ikke man skal gjøre noe man ikke har lyst til... Jeg vil ikke at sambo skal gjøre noe han ikke har lyst til selv om jeg syns det er godt.
 
ORIGINAL: Mrs.Black

ORIGINAL: Venter julegave :)

ORIGINAL: Puffen

ORIGINAL: tingeling1

Vi snakker masse om det, og han vet hva jeg mener om det. Ender bare med at jeg blir lei meg når han sier at han savner det skikkelig, og at han er misfornøyd når det gjelder akkurat den delen av sexlivet vårt....føler meg så utilstrekkelig når han sier det. Skal jo ikke være derfor jeg suger ham heller.....


Gikk en liten faen i meg nå. Kan du ikke finne på noe han ikke liker, også kan du fortelle han at akkurat det savner du kjempe mye og at du er så utrolig misfornøyd med den delen av sex livet?

Enda en idé: Du sier du kan suge han hvis du får stappen dildo opp i baken på han [:D] for det er noe du synes høres til. Også han du lest at det liker mannfolk og siden han er mann så liker han det. Hvis han sier nei så får du bare stå på krava. De han noen gigantiske dildoer på Kondomeriet. Husk det må være en sånn med vibrasjon som du kan regulere [:D].


Signerer denne- prøv dette neste gang [:D][:D]


hihihi.. JAAAAA! så kom hjem med den STØRSTE SVARTE DILDOEN EVER[:D][:D]

 
Hehe...syns jeg ser ham da ja! [:D][:D][:D]
 
Back
Topp