Sugemerke..

Lucyna

Februar 2014's Miss Alenemor
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
.. på puppen av den lille.. er det bare meg son er så klomsete at eg sovner med han til brystet og våkner av en grusom smerte fordi han da har laget sugemerke på undersiden av brystet..... Gjør overraskende sykt vondt....

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Hehe det fikk jeg av sønnen min også - på halsen! Bar han i "rapestilling" fra senga på natten og han var sulten og sugde seg fast i det første han fikk tak i :) utrolig hvor hardt de suger- var ikke lenge han sugde og skikkelig merke

Sent from my iPhone using BV Forum

.. på puppen av den lille.. er det bare meg son er så klomsete at eg sovner med han til brystet og våkner av en grusom smerte fordi han da har laget sugemerke på undersiden av brystet..... Gjør overraskende sykt vondt....

Haha, vittig. Ser for meg frustrasjonen til den lille stakkars, hektet seg fast i puppen men kommer ikke noe ut :)

Haha, vittig. Ser for meg frustrasjonen til den lille stakkars, hektet seg fast i puppen men kommer ikke noe ut :)

Ja han er ikkje spesielt fornøyd når han omsider klarer å vekke meg igjen og eg får lagt han til på skapelig vis :P

Back
Topp