Sudoku?

Jeg fikk skikkelig dilla på det i sommer, skrev ut 2 bøker fra matbutikken på 1-2-3 :hilarious:
Boka jeg holder på med nå har noen veldig rare (og vanskelige) oppgaver i tillegg til de vanlige. Har så vidt prøvd de, var ikke like morro.
Prøvde meg også på en sånn 5×5, det var krevende, men du og du så gøy det var når jeg faktisk klarte den :D
 
Ja, liker det godt. Har en app på mobilen som jeg holder på med, i tillegg til alt jeg måtte komme over i aviser og blader. Det har hendt at jeg har kjøpt bøker, men synes det er for mange lette varianter i de.
 
Jeg bruker å bli helt oppslukt i sudoku når jeg først faller over dem. Kjøpt flere av disse bøkene. Spesielt med de som ikke er helt ordinære oppgaver. Liker 5x5 brett, eller tall fra 1 til 16 brett. Eller disse hvor hver firkant har sklid utover men skal inneholde samme tall uten å kolidere. Å så gøy. Periodene hvor jeg har denne klarer ikke legge fra meg sudoku bok manien så drømmer jeg om brettene jeg holder på med.
 
Jeg bruker å bli helt oppslukt i sudoku når jeg først faller over dem. Kjøpt flere av disse bøkene. Spesielt med de som ikke er helt ordinære oppgaver. Liker 5x5 brett, eller tall fra 1 til 16 brett. Eller disse hvor hver firkant har sklid utover men skal inneholde samme tall uten å kolidere. Å så gøy. Periodene hvor jeg har denne klarer ikke legge fra meg sudoku bok manien så drømmer jeg om brettene jeg holder på med.
Haha ja!! Kjenner meg så igjen..
Nettopp kjøpt mer blekk så jeg kan printe ut mer 5*5 :D
 
Back
Topp