har en kamerat som går på subutex og han kan man ikke se det på en gang..han har klart myye selv..han har nå vært frusfri i 5 år ca og han hadde jeg lett latt set etter barna mine lit..ho største ser opp til han og er veldig gla i han,og når vi skule velge fadere til lille så valgte mi han...for di at han er stabil,vile vise mi stolte på han,han er en jeg har respekt for,,jeg vet hva han har vært i gjennom både før å etter...og vi har vært på mange turer sammen,film kvelder, han er flink til å ta med ho store på ting for eks å skru bil noe ho syns er gøy..han er værden greieste...
å han fikk ikke medesiner hjem me ne gang da kom det sykepleiere hjem til han..han har gjort mye jobb selv kommunene har ikke vært veldig flinke til å støte opp,,han venter nå på å komme inn på et senter så han kan byge seg selv opp i gjenn noe han ønsker selv for å styrke selvetliten oxo...han har eget hus og der inne e det så strøkent at man kan spise fra gulve vist mann vil...
vet at jenta som får han er heldig...
derfor syns jeg det blir domt å dra alle unnder en kam og desuten så reagere alle forskjelig på di forskjelige "medesinene" og er viktig å støte og vise tilit til di som virkelig prøver å få ordne på live sit å slute..værtfla ikke stengedi ute......